Alla har lämnat byggnaden

'Nu har alla åkt. Trevlig dag med Mormor och Morfars Sommarfest :D

Jag får tacka alla för alla fina presenter och jag kan berätta att jag har blivit RIK!        
PLÖTSLIGT HÄNDER DET! :D
Plötsligt händer det :O

hahaha :D  Över en miljon blev det dock inte ;)                                                                     
(jag har hittat innehållet i väskan, tack så, mycket Göran och Susanne och Hanna :) )
Det blev god mat, pingis, bowling och så tvinga vi ut alla på tipspromenad i spöregnet :D haha
Dyngsurt :S
Alla fick komma tillbaka in och så fick vi ha högläsning på frågorna istället :)


Presenter :)  Pingis 
Presenter :)            Göran in action :)
Släkt  Bamse 
Släkt :)                                Bamse :)                            
Regnbågar :D Julia och Adam :)
       Regnbågar x2            Kusinerna :)


Nu rinner tiden iväg från mig! Jag har suttit här hela kvällen (A) men jag har chattat med Miriam, en som ska åka samtidigt som mig OCH Jales som bodde hos the Hopes förra året. Jag fastnade där.
Så nu har alla åkt för några timmar sen ;)
Nu blir det inget mer för ikväll ;) Trött :)

Hoppas på alla fina kommentarer nu :D ;D

Puusssaaar


Kommentarer
Postat av: Mormorbror Göran

Oj! Jag trodde jag hade läst hela bloggen, men på något sätt hade jag missat de första dagarna. Så inlägget om sommarfesten har jag läst först nu (31.8)! Det var jättetrevligt och gott och fint, väldigt roligt att Ni hade fixat så bra! Det blir ett fint minne för alla, inte minst för Kerstin och SO (mormor och morfar) förstås. Ösregnet under tipspromenaden glömmer vi definitivt inte. Mycket bra tipspromenad (rättvisa segrare ...), underbar mat och kul pingis (rättvis segrare ...). Och roligt att få vinka av Dig Linnéa.

2008-08-31 @ 14:20:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0