Antligen fredag!

Idag ar det fredag. Skont. Jag behover vila upp mig.
Svar pa kommentarer:
Skolmaten ar val inte jattebra. Dom tre dagarna vi har gatt nu har vi fatt, pizza och hamburgare vanlig/kyckling.
Groten har jag inte hunnint testa an.
Jag tror att det ar kleenex eller vaddom teter som raknas.
Man har 4 minuter mellan varje lektion, sa det blir stressigt pa idrotten.
Om man kommer sen sa far man val en anmarkning typ, om man far typ 3 sa ringer dom hem till foraldrarna, i mitt fall Jack och Kristine. So don't be tardy!
Miriam ar jatteshysst. Vi kommer bra overens. Det ar bra att ha nan att prata med om lite allt mojligt. :)
Det gar ungefar 200-300 elever pa skolan, lagstadiet inraknat.
Min skola har inget fotbollslag, men jag ska kanske vara med i ett lag iallafall, men det tillhor inte skolan.

Jack halsar What's up Sweden hahaha

Lycka till i Finland Disa!

Kommentarer
Postat av: Otto



Gröten!!! Jack och Du MÅSTE testa gröten!!!!

Can´t Woiiit!!

2008-08-30 @ 09:07:28
Postat av: Otto



Igår fick matte för sig att den där Findus är DenSötasteLilleVänneniVärlden!!!!

FATTA!!!....

Säjer bara: Tackolov att Husse finns! Fick ligga på rygg i Hans knä och lugna ner mej... När ingen såg norpa Han bitar av de små köttbitarna som Ann-Kristine fixat och gav till Mej. Dom var utsökt läckra så kvällen blev rätt okey ändå.



Snart ska jag få skjuts till HFF. Det ser jag fram emot. Dom har alltid fattat vem som är DetSötasteLilleVänneniVärlden!!!!

2008-08-30 @ 12:01:06
Postat av: elin

visa amerikanarna vad riktig fotboll är <33 pusselipusspuss ps. hälsa till jack att det är bra i sverige och så får du fråga What´s up in US and A

2008-08-30 @ 13:55:53
Postat av: elin

visa amerikanarna vad riktig fotboll är <33 pusselipusspuss ps. hälsa till jack att det är bra i sverige och så får du fråga What´s up in US and A

2008-08-30 @ 14:04:44
Postat av: elin

ojjdå hehe

2008-08-30 @ 14:05:13
Postat av: Mormorbror Göran

Hej Linnéa!

Kul att läsa hur Du har det. Och trevligt att tongångarna blev gladare allt eftersom veckan gick. Det blir nog ett bra år. Och särskilt om Du får spela fotboll i ett lag, för då kan Du nog glänsa. Och det är ju ganska kul! Jag tror förresten att det var i början av 60-talet som man började på riktigt med damfotboll i Sverige. "Tillåtet" har det nog alltid varit (det var ju det han frågade om tränaren), men det var ingen som satte igång tidigare. Om jag minns rätt var vi bäst i världen en bra bit in på 70-talet. Kanske mest för att vi var först att börja. Sedan kom Norge och Danmark ifatt, och så småningom blev vi förbisprungna av USA och Tyskland. - Jag har berättat för Karin och Hanna om Din blogg. Men Du har ju redan många läsare. Och ovanligt många kommentarer! Det ska bli roligt att se hur länge det håller i sig. Kan Du förresten lägga ut ett foto på Jack och Kristine och Miriam så man får se hur de ser ut?

2008-08-30 @ 20:38:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0