Dag tva i Morton.

HALLOJ ALSKADE ALLA :D
Igar gick jag och la mig runt 7, halv 8.
Jag stallde klockan fel igarkvall, jag var val trott.. Sa klockan ringde kl 7 imose, nar den egentligen skulle ringt kl 8. Men det ganska bra anda, jag hann nastan packa upp allt :)
Jag loggade in pa datorn ett tag men jag hann inte vara inloggad sa lange for Kristine kom upp och borjade prata med mig och sa horde jag Miriam och Kristine prata fran koket, dom holl pa att fixa frukist bla. sa jag ville inte vara sa osocial mot dom redan efter 2 dagar. Sa jag hann bara chatta litegrann :(
At frukost med Miriam, Tva mackor och ett inlagt paron (!?!?!?!) VAD ar det for frukost? Hallelulja :)
HAHA, Nu ringde telefonen :P JAg och Miriam ar ensamma hemma, och ingen vagar svara :P
Aja, sen fyllde vi i nagra papper och akte till en doktor som skulle kolla sa att vi var friska sa vi kan vara med pa olika sporter och sant i skolan. Det gick bra :) Vi var dar Kristine jobbar sa vi behovde inte betala nat :)
Sen akte vi till skolan for att bestamma schema, dom hade val inte jatteroliga att valja ifran, men det ar val skitsamma :)
Miriam och jag har dom flesta klasserna tillsammans. Det ar ju bra. Iborjan iallafall :) Sen skulle jag ha nagot med Alyssa, som hon inte ville vara ensam pa, vid tredje lektionen.
JAg tror att jag har 2 eller 3 lektioner med sanna som jag inte kanner. Just nu.
Sen akte vi och kopte mat pa Subway.
JAG DOOR! Jag har inte atit en normal maltid sen jag kom hit !?!??!
Det verkar just nu som om dom bara ater acklig mat :S
Mackor och Pizza, eeehh, det blir ju gott.. JAg har redan trottnat.
Jag borjade prata svenska inne pa subway :P HAHAH, som tur var var det inte sa manga som horde :P HAHHA
Jag tanker att Miriam kan svenska typ hahahha.
Hon horde att jag prata, sa hon fraga typ sen vad jag sa hahhaah,
Jag far val prata med migsjalv :P
HAHah, gud :'D
Sen sa gick jag och Miriam pa volleyboll traning. Det var helt okej, dom var snalla och sa :) Det gick ganska bra for mig anda, for att vara forsta gangen :) Men jag vet inte riktigt vad jag tycker om det anda. Man far ju inte springa sa mkt i volleyboll. Men jag har ju bara varit dar en gang. Jag ska testa nagr ganger till :)

Ikvall ska skolan ha en BBQ, :)
Och Imorron sa ska jag pa volleyboll kl 8 pa morgonen och pa onsdag borjar skolan. Jag vet inte om jag skrev att jag skulle ga i 11th,  junior.
Sa nu vet ni iallafall :D
Massor goskramar Linnea (L)

(ja, trosorna var kopta pa HM, pa tornby :P)

Kommentarer
Postat av: Otto

Ska vi skicka över lite nyttiga pöler???!!

2008-08-26 @ 08:33:25
Postat av: elin

hej bästa syster!! Kan du inte säga att du vill ha lite riktig mat?? låter kul med volleyboll, hur gick det för miriam då? var du bättre? fattar du allt dom säger? haha Vad kul med BBQ, då kanske du får något vettigt att äta iallafall :D pusselipusspuss

2008-08-26 @ 15:11:21
Postat av: Johanna

Hej! Vad kul det låter! vad skönt att du inte behöver vara ensam på lektionerna! Volleyboll är ju skitkul, vilken tur du har som har fått det ;) Hoppas maten blir bättre, dom vill väl bara ge er lite äkta amerikansk mat XD BBQ låter ju jättekul, då får du ju träffa klasskompisarna oxå, kanske kan vara skönt att få se alla innan skolan börjar! Ha det bäst :D

2008-08-26 @ 17:02:24
Postat av: Mamma

Min Bästa Linnea.

Ja Du. Det är ju äckligt med pizza och mackor.

Låter som Du får nytta av den Stora kokboken. (tur vi lyckades pressa ner den i väskan...)

Följ med och shoppa loss på Nyttig Mat vetja. Du och Miriam kan ju laga och visa vad det är för mat Ni önskar. Och man DOOR inte av den där maten.

Men det är klart.. Du kanske inte vinner Pappas pengar.....



Spännade att börja skolan imorgon! Vad valde Du för ämnen?

Hälsa!

Pusselipuss.

2008-08-26 @ 17:06:18
Postat av: Anonym

hehe okej, jag förstod att det var hm, dom är ju inte så jättebra på att ta bort larmen :p

saknar dig <333333

2008-08-26 @ 20:00:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0