Fools gold

Igarkvall sa kollade vi pa fools gold :) Den var bra, men hur man blir av med en kille pa tio dagar, kan den inte sla ;) (det ar ju samma skadespelare, jag ar sa smart (A) ) hehe
Idag sa har ar det lordag sa jag ska ta det lite lugnt forst. ska Testa groten till frukost :D
Sen tror jag vi skulle gora nat pa eftermiddagen.
Imorron ska vi pa fodelsedagsgrej, med bowling och bbq :)
Jag tror vi skulle aka till ett berg oxa (imorgon) :D
Och pa mandag ar det ingen skola saa, Jag, Jack, Miriam och en till aka ock fiska (jag kommer inte ihag nagra namn (A)
Jack blev asglad nar jag sa att jag tycker det ar roligt att fiska och att jag vill prova golf haha :D
Han ar asrolig! Han skrattar typ jamnt :D Han ar i princip aldrig serios :)
Miriam rakade hoppa in i vaggen nar vi skulle gora ett test pa volleybollen, och nar vi berattade det sa skrattade han sa hela affaren horde HAHAH ,han skrattar ashogt haha




Kommentarer
Postat av: Mamma

Segideg!

Var på Dennis och Anna-Lenas Fina Bröllop igår/inatt.

Elin surade till på mig före avfärd. Jag skulle hjälpa henne att knyta banden på den blågröna klänningen. Jag gjorde fel! "Gör som Linnea brukar göra!!" Den Arma Modern önskade ringa och fråga om råd. Hon räknade snabbt fram att klockan i Morton var nästan precis 4 på morgonen. Den Snälla Modern ringde inte...

Efter mycken om&men blev Elin ändå nöjd. Jag klarade det!!

Kvällen blev lyckad.



Jag är nyfiken på Födelsedagsgrej, bowling, BBQ, berg, fiske och Jack!



2008-08-31 @ 16:08:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0