Första Inlägget

Hejhopp!
Nu har jag också skaffat blogg :D
Jag heter Linnea och jag är 16.
Anledningen till min blogg är att dom som vill ska kunna se vad jag gör när jag åker till USA ett år. Jag ska åka som utbytesstudent till Morton, WA. Morton är en väldigt liten stad, det bor ca 1000 personer där. Det ligger ungefär en timme från Seattle :)
Jag ska bo hos Jack och Kristine Hope. Båda är 30. Dom har inga egna barn, så därför ska jag även bo med en tjej från Tyskland, Miriam Weiss.
Jag har skickat lite mail och chattat med alla tre och dom verkar jättesnälla. :)  Jag ska gå på en skola som heter "Morton junior senior high". 

Den 21 augusti åker jag, det känns väldigt overkligt, jag har inte fattat det själv ännu.

Hoppas det här inlägget blir bra nu :D
Hadetbra, Kram / Linnea


    
Kristine och Jack                Miriam och hennes pojkvän

Kommentarer
Postat av: muuu

hehehehehehe jack e seeexig .

2008-08-05 @ 22:33:42
URL: http://annaskog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0