Forsta skoldagen :)

Idag var alltsa forsta skoldagen. Alyssa kom och hamtade oss kl kvart i 8 sa vi skulle slippa aka skolbuss. Dom sager att det ar bara jobbiga ungar som skriker som aker skolbussen. Sa det ar ju bra att jag slipper dom ;) Vi hade forst samling i idrottssalen. Dom presenterade alla lararna och sa. Det var inte sa jatte manga, kanske runt 25-30 st pa hela skolan. Jag kommer inte ihag nagon. haha. Shemat ser ut sa har:

Kl 8.10: Engelska med P. Pattison. (Jag tror hon heter Patty Patterson ahhha) Jag  gillar inte henne just nu. Efter forsta dagen, hon tror typ att Miriam och jag forstar allt. Aja, skitsamma. + att vi redan har fatt en laxa av henne :S
Kl 9. 02: United States history med M. Cristensen, han verkar cool :)
Kl 9. 54: Office occupations. Man far typ hjalpa till att kopiera papper och liknande. Vid rektorns komtor.
Kl 10. 46: Jag har Foods med K. Ackerlund. Miriam har typ spanska.
LUNCH- om man inte skoter sig, extra hjalp.
12. 30:
Biologi med T. Fagin. Konstig. Man far typ poang om man lamnar in servetter. Till betygen assa.
1. 22: Spanska.(miriam har typ NO) Ganska konstig larare dar med. Alla i min klass har fatt ett spanskt namn, man far inte anvanda sitt eget om det inte ar spanskt. Jag heter typ.. Ingen aning. nat pa L sa jag skulle reagera pa det iallafall.
2. 15: Idrott. Med typ bara killar.

Idag var dagen iallafall ganska slapp, vi fick mest papper och igenom alla regler och sant.
Hoppas dom har en slapp vecka.
Sen efter skolan sa var det volleybolltraning. Det soog. Nar basketen borjar sa ska jag byta direkt. .Slut
Vi fick typ slanga oss pa golvet och sen rulla runt och stalla oss upp igen. Jag har kopt knaskydd, just so you know.
Jag fick typ ett bulblamarke. Ett blamarke som stod ut som en bula. BUHUHUUU.
Jag kan inte klaga efter en vecka, sa ni far lyssna pa mitt gnall har. BUUUHUUUHHUUU!
Jag var iallafall astrott pa traningen, sa jag halvlyssna pa allt dom sa, sa jag visste typ inte vad vi skulle gora (A)
Sen nar vi kom hem sa fick Jack och alyssa gora en av mina laxor (A) hahahha, men dom ville, sa jag tacka inte precis nej hahahah. ;D Men den ar inte klar an sa det far jag val gora nu. BUUUHUUUHUUUUUUUUUUUUUUUU!

Jag forsokte ringa hem forut. Monty hade lamnat ett sant kort sa man kan ringa ifran. MEn det funka inte. Jag far testa imorgon. BUHUUUUHHUUUU!

Jack tycker iallafall Kubb ar asgrymt, han har tydligen berattat om det for alla pa sitt jobb hahah. Miriam har ocksa med sig ett spel som heter Ligretto. Det ar ocksa askul. Sa vi har tagit med 2 AWSOMEE games :D
Jag forsokte lara dom rakna till 10 , gick val inte sa bra ;D Grattis pa fodelsedagen ar ocksa ett utryck dom lar sig hahah

Tack for alla kommentarer och alla bra samtalsamnen :D

Orka skriva meer nu.
HEJDA!

Kommentarer
Postat av: Otto

Gröten!!! Hur går det med gröten ??!??

2008-08-28 @ 09:11:26
Postat av: Johanna&Johan&Tyra

Hej hopp! Vi har så fullt upp med att läsa din spännande blogg att vi inte har tid att blogga själva... Servetter säger du?!?! Tror du att svenska servetter ger fler poäng? I så fall kan vi ju skicka en bunt. Volleybollen verker knäpp, sluta med den tycker vi! ha det fint! kram

2008-08-28 @ 10:14:35
Postat av: Johanna&Johan&Tyra

Hej igen! Vilka knäppa tider lektionerna började förresten.. Det gäller att din klocka går exakt rätt.. Vad händer om man kommer sent?

2008-08-28 @ 10:17:03
Postat av: Johanna&Johan&Tyra

Hej igenigen! Det dyker upp nya frågor så fort jag skickar iväg kommentaren... Hur är Miriam? Kommer ni bra överens? Nu får det räcka med frågor för idag ;)

2008-08-28 @ 10:18:42
Postat av: Mamma



Hej Pyret.

Vilken överraskning i morse!! Mitt i morgonruset Ringer DU!! Det lät ju som Du satt här alldeles bredvid. Jag som är så gammal blir lite stressad av att veta att Du ringer SÅ långt ifrån.

Men så Härligt att höra Dig !!<3 ...och pratade SVENSKA gjorde vi. Inte ett dugg konstigt att Du är lite matt tycker jag. Stora omställningar i ett Nealiv!



KRAM MAMMA<333 (Notera att jag kan göra hjärtan!)



2008-08-28 @ 10:56:58
Postat av: Otto

Sitter en duva i äppelträ´t.

Hon retar mig!



Ps.Ottos avtryck i Homer Simpsons soptunna. (märktes Han är amerikan, ho dude vad grejer det fanns där!)

Woaff!

2008-08-28 @ 12:25:11
Postat av: Ebba

heej vännen =) schysst skoldag ändå.. våra torsdagar suger, en och en halv timmes SO plus en och en halv timmes franska, jag känner att livet är komplett !!! går det mkt folk på skolan??!

Massor pussssar <333333333

2008-08-28 @ 20:48:50
Postat av: Eric

Du verkar ha det bra är det god skolmat?:)

2008-08-28 @ 21:17:24
Postat av: Charles Dickens

Hej bejbiii!



Låter bra dedär:D rulla runt o kräla på golvet sånt gillar vi! xD

Coola ämnen:kopiera?! men det är ju bra att kunna faktiskt! :D

I think yu are AWWWWSOME!



love love<3

2008-08-29 @ 09:44:47
Postat av: Otto

Jag gillar bara att kräla på golvet om jag jag får skinka.

2008-08-29 @ 11:27:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0