grisfis

Idag va det skola igen . Inte sa mkt att beratta om. Jag hade tankt att jag skulle skriva om allt fn Nw Yor men jag orkarine d e justnu. Hade volleyboll traning idag med. Gick battre an igar. Nu kan jag gora en overhandsserve Ibland . ahhha
Datorn ar seg sa det ar yp nte att skriva.dn hopparover ndel bokstaver, sa jag o int det just nu.
Fotbollstranaren ringdenyss. Hanundra om jag visste nar det ble tillatet for tjejer att spela fotboll i sverige. manvet  kan dom garna saga :D jg har ingen anng. Skisamma. hejda!

Kommentarer
Postat av: Otto

Gröten!!! HUR går det med GRÖÖTEN!!??!!

2008-08-29 @ 11:46:26
Postat av: elin

haha ofta han frågar det :D puss på dig

2008-08-29 @ 13:18:24
Postat av: Mamma

Hoppas Datorn börjar funka igen!



Jag har läst "En kort berättelse om traktorer på ukrainska" nu. (Gullig titel...)

Ikväll ska vi till Järrendahls och diskutera den.



Ska kubba en sväng först.



2008-08-29 @ 16:07:44
Postat av: Pappa

Trevligt och roligt att läsa din blogg Linnea. Ikväll bokklubb imorgon bröllop i Örebro.

2008-08-29 @ 16:52:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0