Hemma från Danmark

Halloj!
Nu är jag hemma från 5 dagar i Danmark med mitt älskade fotbollslag.
Vi kom på en tredjeplats i "Vildbjerg-cup" :D
Jag är väl inte helt nöjd, menmen.

Vi fick ett asfint armband av Sofia, som står för vårt lag. Det passade såå hiimla bra att vi fick det då, för vi kom verkligen närmare varandra under cupen. Fatta vad det kommer betyda mycket för mig i USA. Då kan jag kolla på det och veta att ni alltid är med mig.

Aja, men vi har haft det askul; vi har pillat bölder, retat oss på grottmänniskor och lyssnat sönder "I kissed a Girl" ;D

Vi kom hem 2 i natt, och vi i Jannes bil fick absolut inte somna, för då skulle man få en gummisnoddssnärt på insidan av låret :S Och det vill man ju inte ha :P Sen vakna jag i morse av att micron pep halv 10, så jag har inte varit så himla pigg idag.

Just nu är Järrendal här och har bokklubb, jag är osocial hahah :)

Myspys /Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0