Idag är en stor dag.

Idag är en stor dag.
Jag ska åka iväg och vara borta ett helt år.
Helt själv. Utan familjen.
Jag vet att jag inte har fattat det själv än, och det kommer jag nog inte göra det på ett tag heller.

Igår var det fint, Helen och Johanna kom förbi, och önskade mig lycka till och jag fick en present av dom. En såndär fin kniv, eftersom jag hade bestämmt mig för att skriva vad den hette så har jag självklart glömt bort det.
Sen så åt familjen middag :)
Det var fint.
Efter det så kom amanda,ebba, lisa och disa.
Dom och Elin hade gjort en fin tavla som jag oxå fick :D
Den var jättefin.

Imorse hade jag ett stressmoment. Jag hittade inte min adressbok och så märkte jag att på trosorna så satt det kvar ett larm, vilket det inte ska göra, Big suprice.
Så jag fick lite jobbigt där.
(Jag hitta boken sen)

Sen på morgonen så sa jag först hejdå till Eric. Han skulle till skolan.
Lite senare, kom Disa, Amanda, Ebba, Lisa, klara och mirri.
Då blev det oxå lite gråtkalas.
Men det är ju bara ett år, jag kommer ju tillbaka.

Nu har pappa åkt ner med otto till Farmor och Farfar. SKIT! Jag glömde säga hejdå till Ottpoo :(

Jag kommer sakna er alla <3
hejdå för ett år.fast inte riktigt, jag finns ju alltid på internet, skriv ett mail eller en kommentar, så svarar jag alltid <3

Jag skriver när jag kommer fram <33 Älskar er allihopa <3
 

Kommentarer
Postat av: elin

nae glömde du säga hejdå till otpoo?? ska jag ge han en puss från dig? lova att du kommer fram till jack och kristine välbehållen annars...pusselipusspuss

2008-08-21 @ 16:49:34
Postat av: Johanna

Heeej! Tänker på dig o hoppas att resan går bra!

2008-08-21 @ 16:51:33
Postat av: Mamma

Klart vi fixade trosorna Linnea!!!! No panic please!!

Älsklingsunge!! Nu när jag skriver det här flyger Du fram precis i början på Ditt Stora Äventyr. GOOD LUCK!!! Pappa och jag kom hem utan problem. Har hunnit chatta en liten stund med Kristine. Det gick lite bättre än förra gången... Hon lovade att Ni ska höra av Er när Du kommit fram till dem. Ha nu Häftigt Kul i NY! Tänker på Dig Nästan hela tiden. Pussar*massor från AnnaMammapannan

2008-08-21 @ 18:36:51
Postat av: Mamma

Håhåjaja...

Hur ska det här gå??

Nu har otto, pappa och jag joggat 5 km. i Ryd. Det är bra att ha med otto. Han tar på sig rollen som hare, och då är det ju bara att hänga på. När vi kom hem så fick han som vanligt stollarycket i trädgården och for runt som en jockaperka.(otto alltså) Nu ska jag maila till Tommy och be dem vinka när du passerar över Dallas/Forth Worth den 24:e. Kolla noga får Du se.

Se´n ska jag baka en kaka till 22 pers. Kräftskivan Du vet.

Elin och Eric är fortfarande på träning. Då får jag ha datorn i lugn och ro. Ungefär kl.01 landar Du. Hoppas jag sover då.zzzzzzzzzzzzzzzzzzz Mamsen.

2008-08-21 @ 20:04:44
Postat av: Amanda

Heej älsklings nea !!

Hoppas resan gick ba och att inte flygmaten var alltfö äklig.. kmr ihåg maten till mallis, tjaa man kan ju nämna att jag blev veg den resan, de säger en del :b

Vi saknar dig gumman!!

Keep in touch ! Det Blir Bra <3

Vi finns här och vi ska ingenstans, älskar dig nea<3

hoppas du har det bra var du nu är !!<333

2008-08-21 @ 23:21:02
Postat av: Mamma

Big Hugs!

Ska köra en repa med dammsugar´n resp. gräsklippar´n.

Tänker på Dig då. (Bättre att köra en repa i NY...Är lite avis faktiskt.)

2008-08-22 @ 10:25:25
Postat av: guess who?

Hej schnygging!

haha, kniven kan vara bra att ha! :D

Ha nu en stekig resa över atlanten!!

älskar dig<3

pussilutt

2008-08-22 @ 14:46:51
Postat av: :P

hmmm undra vem Guess who ? är :P



äru framme snart ???!! nea vi miss you !! <333

LOVE YOU !!! //elin amanda frida <3

2008-08-22 @ 20:23:24
Postat av: Elin

Heej gumman ! hur har du det där borta ?? kan du inte skriva snart så vi vet att du e okej <333 love yaa!

2008-08-22 @ 21:04:44
Postat av: Amanda

Heej :D nu e vi på kräftskiva, har det jättetrevligt och är väldigt mätta ;D men vi saknar självklart dig för mykt ! Tänker på dig varje sekund och hoppas du hinner slänga en tanke åt vårt håll men inte för mykt, njut av NY gumman !! de skulle jag gjort (a) nej men seriöst lev för alla ! Ett år går snabbt och snart e du tillbaka bland oss <333 LÄNGTAR !

älskar diiiig tonvis mykt <333 hälsa mirriam o "föräldrarna" där borta ;):b



hör av dig <3 du vet hur jag är :b

PUSS O KRAM SKUMBANAN <333

2008-08-22 @ 23:45:39
Postat av: Amanda

Alla hälsar btw ! Gunilla, Anders, Erik, Jonas, Frida, Christel, Felix, Wilma, Peter, Helen, Lucas, Johanna, Ann-Kristine, Kenneth, Hannes, Andrées, ANNA, ANDERS, ERIK, ELIN OCH MOI !!

älskar diig <3

äter svamp- och linssoppa för din skull :b (hörde att de va din favvo) ;)<333

2008-08-22 @ 23:53:03
Postat av: Amanda

Nea, var e du ?

hoppas allt gick bra ! <3

2008-08-23 @ 01:07:21
Postat av: madde

lycka till! :) hoppas du får det jättebra där borta.

2008-08-24 @ 18:19:08
URL: http://hejmarv.blogg.se/
Postat av: mio

erkänn trosorna med larmet var köpta på h&m? XD

2008-08-25 @ 16:05:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0