Idag.

Idag så vaknade jag med Lisa, Ebba, Elin och Amanda, halv 12 :) (fast Amanda drog tidigare, till Zeven :) )
Det blev ju lite sent igår, fast det behövde vi, prata av oss.
Amanda du vet att vi stöder dig. Vad som än händer. Även fast vi hoppas åt det ena hållet. Och han åt det andra.

Efter en seg morgon så blev det Ikano kl.3 till 7. Jag är ganska trött måste jag erkänna :)
Det blev presenter till Jack och Kristine. 4 st koppar, servetter och tändsticksask med samma mönster :D
(Designer: Hanna Werning.) En osthyvel, algrensbilar mm :)
Jag gjorde också världens kap; Ett sverigepannband för 9 kr! Wohoo :D Det är dock lite för brett men det är fiint :D

Jag fattar inte att det bara är 10 dagar  kvar tills jag åker. För några månader sen kändes det som det var minst 1 år kvar :S 

Tjejerna kommer tillbaka ikväll :)
 Vi ska kolla klart på "Hur man blir av med en kille på 10 dagar". En riktigt bra film :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0