Imorgon är dagen med stort D

Idag har mamma och jag packat min väska :) men jag var inte till så bra hjälp så mamma packade det mesta :)
Sen åkte vi till Tornby och köpte det sista innan jag åker, trosor knäckebröd mm :)
Imorgon så åker jag!

Flygtider:
21/8- Arlanda 4.35pm- Newark (NY) 6.35pm
24/8- Newark 6.55am- Phoenix 8.53am
24/8- Phoenix 10.10am- Portland 12.55pm

Jag fick ett mail från Pierre idag , Hanna Thunvall kommer att resa med mig på den första flighten till Phoenix. Efter det ska vi dela på oss. Så en bit på vägen får jag sällskap i alla fall. :D
Jag har endel övervikt på min väska ändå, så det blir att betala avgift :(  ;)

Nu får ni slänga in lite Kommentarer! Även om dom inte är så roliga! Alla uppskattas! :D
Det blir tråkigt borta i Amerikat annars! ;)

Leave me a comment and nobody gets hurt
Leave me a comment and nobody gets hurt

Ikväll ska jag äta hejdåmiddag med familjen :'(

Kommentarer
Postat av: elin

okej okej, jag ska börja komentera från och med nu.. :D jag såg lappen och jag ska hälsa alla Älskar dig

2008-08-21 @ 16:45:17
Postat av: Mamma

Slänger in en kommentar!!

YEAH vad vi har packat!!! Arma väska säger jag bara...

Men det är klart att Kubbet och Luciakronan skulle med! Och hjortron-och lingonsylten och kokboken och lexikonet och Alla fina skor och vackra presenter. Goda svenska chokladen och knäckebrödet och köttbullesåsen. Mmmmm...

PS. Visa inte var vi la decilitermåttet!

Visst blev det bra?!

2008-08-21 @ 18:49:29
Postat av: Amanda

hahah ni östbergare är för gulliga !

Vi kommer komentera så mykt att du inte kmer vilja ha kommentarer <333

älska DIG <3

2008-08-21 @ 23:24:29
Postat av: Mamma

Gulligulleligull.

Tråkiga var väl oxå välkomna??

2008-08-22 @ 10:29:48
Postat av: Otto

Grrr... Here I come.

Love´ya

2008-08-24 @ 14:01:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0