Info

Jag har fått lite mer information nu, om lite grejer;

Jag ska bo på Garden Hotel-Newark Airport i New York :)
Hotellet i NY 
Ser ju helt okej ut :D

Vi skulle ju vara i NY i 3 dagar enligt Explorica, men den 3:de dan ska vi ju ändå bara vara på flygplatsen. :S
Aja, jag klagar inte, men det är lite konstigt. Det ska bli roligt ändå! :D (jag och Anna kommer gå vilse (A) )
Jag ska vara vid terminal 5 på arlanda kl 1400,
Sen är det avgång 16.35 :S Flygtiden är ungefär 8h 25min..
Min ledare heter Charlotte. Det är bra att det är en tjej (A) hahah.

JAAG BÖÖRJAAR BLII NERVÖÖS :S
Allt för nu :)
/Linnea

Kommentarer
Postat av: Anonym

aaaah , 2 VECKOR!!!! Vi kommer gå vilse?? INTE DÅ! Jag hittar !

2008-08-07 @ 12:35:27
URL: http://annaskog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0