NY dag 1

Okej, nu kommer forsta dagen fran New York. For att jag ar sa seg.
Och det som hande innan.

Mamma, Pappa och jag at forst pa Arlanda innan jag skulle checka in bagaget och traffa gruppen osv. Jag at nan kycklinggryta.
Jag fick (sjalvklart) betala overvikt. Men har man med sig ett Kubb sa kan man nog inte rakna med nagot annat.Min vaska
Sen blev jag tvungen att saga hejda, till pappa och mamma, jag och anna gick igenom sakerhetskontrollen. Det gick bra. Dom hade lite problem med mitt overviktbagage-kvitto, men jag kom igenom. Sen sa kopte anna tuggummi och sedan fick vi vanta ett tag innan vi fick ga pa planet. Vi akte med Malasian Airlines. Alla flygvardinnor hade pa sig konstiga drakter hahah. Flygplan
Forst fick jag sitta bredvid tva 25-ariga killar vid ena vingen. Ensam. Utan nagon annan utbytesstudent. Det sog. Det var trakigt dar och anna hade en ledig plats bredvid henne sa efter ett tag sa flyttade jag till platesen bredvid henne, langre bak i planet, nastan langst bak.Flygplanet
I borjan var det svinvarmt, sa dom kom och delade ut fuktiga papper. Jag hade ingen aning om varfor, men jag tog emot och sag glad ut och borjade torka av handerna. Sen sag jag att alla anvande dom till ansiktet, hahah. Vi fick forst en acklig macka med majonas och kyckling. Jag var ashungrig, sa jag at upp applet som mamma hade packat ner. Tack for det! :D
Alla fick en egen fjarkontroll som satt fast i stolen och en TV skarm pa baksidan atolen framfor. Sa ma fick besamma flm sjalv. Jag sag: Brudens base man, What happen's in vegas, och halva kung fu panda.Jag var dock ganska intresserad av hur langt vi hade akt hur fort osv . :P  
Maten vi fick va faktisk ganska god. Helt okej for flygplansmat. Kycklig, ris mm
Jag fick fylla i ett papper och sn forskte jag sova. Gick inte sa bra. 
Sen nar vi landa sa sag jagrihetsgudinnan :D
Vi ik sta i ko, jattelage innan vi kundega vidare. Efterdet fick vi vanta annu langre bara for att aka bussill hoellet v bodde pa. Sen nar vi kom till  hotellet sa blev vi  indelade 3 och3 i dom rummen vi skulle bo i.  Jag fick med Fanny och Julia. Do hade bara tva sangr dar sa ja sov i extra sang. Somna ungefar vid halv 1. Fanny och Julia

Kommentarer
Postat av: Otto

Träli´t stå i kö dö!

2008-08-29 @ 11:39:11
Postat av: Mamma



Såg Du att pappa och jag stod och spejade när Du gick igenom kontrollerna (en ny påbörjad timme på P-avgiften, så vi kunde lika gärna hänga där ett tag..)

Du såg kaxig ut Pluttan! (pappa var mindre kaxig..)



(An apple a day keeps the doctor away.)



Visst var hon väl Stor&Vacker Frihetsgudinnan?

2008-08-29 @ 15:58:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0