Gårdagen

Det gick väl inte överdrivet bra att packa igår.
jag visste inte vad jag skulle ha med mig, otto ville busa och det blev OS i bakgrunden.
Bushunden<3 Bushunden<3
Bushunden<3 Bushunden<3

Jag har slagit in alla mina presenter, det blev:

Presenter :O 

  • Bok om svenska traditioner
  • Kubb
  • 4st koppar (kaffemuggar) med matchande servetter och tändsticksask
  • Osthyvel och smörkniv
  • Algrens Bilar
  • Sverigetröja (till Miriam)



 men jag har fortfarande lite grejer att köpa, saltlakrits, kexchoklad, knäckebröd och lite annat :)


Sen så kom Lisa och Amanda :D Dom hade köpt bakelser :)
Den var..hmm.. söt. Den smakade i princip bara smör och socker,
men det är tanken som räknas ;DBakelse :) Jag gillar er ändå ;)

Sen kom också Ebba. Dom bestämde sig för att hjälpa mig att packa, men det blev väl mest att kolla på OS och äta upp mitt godis ;D
Efter ett tag ryckte Amanda upp sig och vägde mitt mina presenter och min väska.Redan då hade de tillsammans redan kommit upp i runt 10kg, vilket betydde att jag definitivt inte skulle få med alla kläder som jag hade lagt fram.
Det är max 18 kg på mitt inrikesflyg :S (Jag kommer åka med jacka och allt då ;P)

Sen hjälpte mamma mig. Vi gjorde en grovränsning så nu är det väl ungerär hälften av det jag
skulle tagit med som har blivit tillbakastoppad i min  garderob.

Jag måste bara säga att jag har börjat gå upp kl.7 för att det sen inte ska bli så stor tidsomställning. (Washington har 9 timmars tidsskillnad.)
Jag var trött, förkyld, nervös inför packning, familjen och presenterna.
Jag fick ett nervöst sammanbrott.
Men mamma var där och rädda mig, Jag fick ett peptalk och en lång kram, så just nu överlever jag. :)
Älskar min gosigosfamilj <3
Familjen <3

Sen hjälpte jag mamma som hade lite problem med sin msn ;) Hon skulle chatta med Kristine :D hihi
Fick lite bilder på deras hus :D
Baksidan :) Framsidan :)
Baksidan :D                     Framsidan :D

Nej, nu måste jag städa/fixa lite till!
I eftermiddag åker jag, mamma och otto till Mormor och Morfar :D <3


Kommentarer
Postat av: Amanda

hahah jo dessa bakelse... hmm en upplevelse :b

SAKNAD <333 måste sova nu så jag inte dööör imorn men lovar att kommentera me då ;)<33 se till att höra av dig när du e famme, e lite orolig... gillar inte flyg "/

ÄLSKAR DIG NEA <333 !!!

2008-08-21 @ 23:28:44
Postat av: Mamma

Mormor och morfar hälsar såklart!

2008-08-22 @ 10:52:03
Postat av: margit

hahaaa bidde det inga husvagnshits?? hihi;)

Du MÅSTE höra av dig när du kmr fram håller med mandus om flygplan!



ÄLSKAR DEJ LINI!!! <333

2008-08-22 @ 15:01:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0