Tropic Thunder

Igar kvall var vi pa bio. Jag, Miriam, Jack, Kristine, Alyssa och Jacks foraldrar.
Vi sag Tropic Thunder (eller nat liknande). Den var rolig, men vissa delar av filmen pratar dom vaaaldigt snabbt, sa jag hangde inte riktigt med i dom vissa delarna. Men den var rolig. Vard att se tror jag faktiskt :)
Den handlar om ett filmteam som ska spela in en film (big suprise) Men det gar val inte overdrivet bra for dom hahah.
Jag hade ingen aning om vad filmen handlade om nar vi satte oss i salongen, och det borjar komma upp massor av krigsscener, och tarmar och blod. Jag var val inte direkt sa forberedd pa det, jag visste inte om det var pa riktigt, en actionfilm om en verklig handelse, eller om det var en komedi. Sa jag visste inte riktigt om man skulle skratta eller grata haha, men Jack och Kristine ar ju inte direkt sanna som skulle ga och se en gratfilm, (tror jag iallfall) Definitivt inte Jack... hahaha. Det skulle va ett stort skamt.
(det var en komedi)
Jag tyckte den var bra, lite konstig dock. :)
Sen efter det sa at vi pa applenanting. Jag ar riktigt bra pa att komma ihag namn och liknande ;D
Jag fick skkiiiitont i magen efter. Och jag holl pa att somna en gang vig bordet. hahahah
inte sa bra.. :)
Sa sen nar vi kom hem sa blev det direkt att sova, klockan var ungefar halv 12
OCH JAG VAKNAR KL HALV 8?!?!? VAD TANKER MIN SK. HJARNA MED?
Jag kommer vara lika trott ikvall, och da sa ska vi pa nat fodelsedagsfirande.
Oooups...
Men det ar ju iallafall inte skola imorrgon (mandag). Men da ska vi aka och fiska. Och jag har laxor.Skriva en uppsats pa engelska! Jippiiie! Jag ser ssaaa mkt fram emot det! 
GoodBye! <3

Jag sa till Jack och Kristine att Morfar tyckte att jag skulle aka till Boing, sa vi ska aka dit. Nan gang. :P
(jag vet inte hur langt ifran havet jag ar, men det tar ungefar 1 timme och 45 min fran Seattle och Portland.)

Kommentarer
Postat av: Otto

GRRRRRöten!!!!!!!!!!!!!!!!!

You´re tardy! I´ll tell your parentents!!!

GGGGGGGGGRRRRRRRRRöten!

2008-08-31 @ 19:18:01
Postat av: Mamma

Din hjärna är fortfarande lite här hos Oss i Sverige förstår Du.

Jetlag tror jag att det kallas.

Den borde snart vara helt på Din sida. Ta det bara lugnt och lägg Dig tidigt på kvällarna och vänta in den.



Åt Du pizza eller hamburgare på applenanting?

För Du åt väl inte äpple?



Du ska hälsa till Alyssa och Jacks mamma och pappa!



PUSS + <3<3<3<3

2008-08-31 @ 20:54:50
Postat av: Mormorbror Göran

Hej! Jag har berättat en del från Din blogg för mormor och morfar. Och så har jag plockat ut det viktigaste från Din första vecka i Morton, lagt till en massa å, ä och ö (så att det ska bli lättare för dom att läsa) och skrivit ut på papper för att skicka dit. Det ville dom jättegärna. Tre sidor blev det. Varför är Ni lediga från skolan i morgon? Inte för Ramadan väl? Nej, det måste vara Labor day, det är väl i början av september. - Linköping slog Bälinge med 4-0 här i Uppsala i dag.

2008-08-31 @ 21:19:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0