Viking kub game

Halloj, nu ar det tidigt pa morgonen igen.. Jag vaknar tidigt varje dag :P
Jag skojade om att volleybolltraningen var pa morgonen, for det var den inte, den ar kl 8 ikvall.
Idag ska vi fixa skolgrejer, Pennor och block och sanna grejer,
Igar sa gick vi till, nej jag skojar, vi akte bil (overaskning). Vi fick hamburgare. Och jag dor. haha
jag ska fraga idag ocm vi kan kopa havregryn sa jag ska kunna gora grot eller nat, mer vettigt :)
Igar  efter BBQ:en sa kom Alyssa pa att vi skulle kora "VIKING KUB GAME" "It's like bowling with sticks" hahahha
Sa vi gjorde det, fast det blev ganska morkt efter ett tag. Det var nargra fler fran skolan oxa, fast jag kommer inte ihag vad dom heter :P Jack verkande tycka att det var roligt; " I love this game, this is awsome" hah, kul att han gillade det iallafall :D
Sen sa sa jag att jack skulle testa saltlakritsen jag hade med mig, djungelvral. HAHAH, ni skulle sett hans min! "JAg trodde att du skoja nar du sa att det var SALTlakrits" Han spotta ut den direkt, och alyssa med, sen vaga ingen annan smaka. HAHHA!! Da far jag dom for migsjalv :) Men dom alskar chokladen, som ar gjord i min hemstad (A)

Tack for alla fina kommentarer, men jag vet inte hur man svarar... Sa ni vet att jag har sett dom iallafall :)

Kommentarer
Postat av: elin

haha,, vad kul:D pusselipusspuss ( du får börja lägga in lite bilder också så att man får se lite :D puus )

2008-08-26 @ 19:47:02
Postat av: Otto

Dagens Happening:



LINNEA PÅ MSN!!



Du skulle se flocken !!



P.S Akta Dej för kubbpinnarna. Var inte i vägen !

2008-08-27 @ 08:08:44
Postat av: Dataexperten



Mitt råd är att Du för att svara; under ditt blogginlägg går in och klickar på "Kommentar". Där skriver du i ditt namn och din kommentar

( =svar).

Lycka till!



(We´re looking forward to it!)

2008-08-27 @ 10:14:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0