WOOOHOOOO!

Var pa Walmart idag
VI HAR KOPT FRUKT, WOOHOOO :D
hahahaha, jag kopte typ havregryn, jag vet inte, det sag ut som typ fardiglagad grot, men jag hoppas det ar bra :D
Som tur ar sa gillar Miriam inte maten har heller, vi har pratat ganska mkt idag :) Jag och Miriam assa. :P
Jag ska fraga sen om jag kan gora en egen mapp sa jag kan lagga in bilder pa datorn, men just nu ar dom inte hemma.. Sa ni kan se bilderna fran NY, och da kommer jag skriva om det oxa, och sen hur Huset ser ut och lite av Morton, det har jag ioforsig inte tagit nara bilder pa an.. :P
Nu ska jag duuschaa :)
Goodbye

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej! :-) Jag har läst din blogg i ett par dagar nu så tyckte det var på tiden att lämna ett spår!

2008-08-27 @ 02:51:31
URL: http://secretwordplay.blogg.se/
Postat av: Mamma



Good Girl. Mycket frukt ska du äta.

Amerikat!.. Har Du lyckats köpa färdiglagad gröt!??

Hahahaha.

2008-08-27 @ 10:25:22
Postat av: Otto

Smidigt med den där gröten hörrö.

Kanske kunde va nå´t för mig...

Finns den på konserv?



P.S. Skulle ALDRIG duscha om jag var du. Passa på och lev livet vetja!

2008-08-27 @ 11:51:06
Postat av: Lisa

Heeeeeeeeej nea:)

Det låter som att du har det väldigt bra i USA!

vad gott med gröt då! det är verkligen jättekul att läsa din blogg:)hälsa familjen o mirijam:P:)

pusspuss

2008-08-27 @ 20:58:10
Postat av: Lisa

Heeeeeeeeej nea:)

Det låter som att du har det väldigt bra i USA!

vad gott med gröt då! det är verkligen jättekul att läsa din blogg:)hälsa familjen o mirijam:P:)

pusspuss

2008-08-27 @ 20:59:02
Postat av: Lisa

oj!!!!!!jag e inte så bra på det här med datorer :P

2008-08-27 @ 21:00:21
Postat av: Mamma



Tänker på Dig. Första skoldagen.



Vi kom precis hem från Berzans Olympiska spel på Folkungavallen. Elin tillhörde den amerikanska(!!) truppen och erövrade 2 medaljer. (Trots den gröna foten!)

Vi hörde högtidligt på den amerikanska nationalsången flera gånger ikväll.

Ni där borta kan känna Er stolta över USA´s insats!

Hälsa Jack, Kristine och Miriam.



Godnattkram <3

2008-08-27 @ 21:56:58
Postat av: Mormorbror Göran

Hej Linnéa! Kul att läsa Din blogg! Och jätteroligt att Du skriver en massa vardagsgrejer! Det ska bli spännande att få veta lite om skolan. Vilka ämnen tar Du? - Jag råkade skriva min första kommentar på den 25 augusti, 39 samtalsämnen bland annat. Säg till om Du behöver fler, men försök att inte prata precis hela tiden. - Har skolan något fotbollslag? (Förlåt om jag har missat att Du har skrivit om det redan.)

2008-08-27 @ 22:10:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0