beeds

Idag sa har jag inte gjort mycket.
Jag har gjort armband, med beeds, nivet, sanadar parlor med bokstaver pa. Sa nu har alla i the Hope residence ett nytt armband. Dom har till och med parlor som lyser i morkret. :O
Jag och Jack fixade ikea kottbullar, potatismos, och ikeasas till lunch idag.
Vi skulle tydligen ha haft gradde till sasen, men vi hade ingen, sa det blev mjolk sa den blev lite rinnig, men det var okej. Dom ater inte vanlig kokt potatis har.. lite konstigt, men jag overlever val med potatismos :)
Sen kollade jag pa Made, House football och sen sa kollade vi pa en ny show som heter 'Mommas boy'. O m g . that show is funneeeyy.

Idag sa fick jag aven ett litet paket. Tack sa mycket....tomten...? :)
hihi

Kommentarer
Postat av: Otto



Da´n före Doppareda´n...

Jag Ska Doppa en FarmorKöttbulle i Revbensspjällsspadet... =]...

ÅSå VetJag att Jag skaFå nå´t annat Gotti Julklapp...

Hemlis. Vaffha!



JagÄääälskar RivaKlappar!



Elin o Eric har doppat Mejispa´t idag.

Nu tycker DomJag luktar gott.

MåsteVa nå´t fel på deras Nosar...

Skönt Hadet Gjort. TänkerInte merpå´t nu.

Nu TänkerJag på AllGoDoft i Köket.

Och Dej Förståss.



<3."Neas boy".<3







2008-12-23 @ 15:33:48
Postat av: Mamma

Tänker på Dig.

<<<333

2008-12-23 @ 19:09:35
Postat av: Pappa

Nu har vi laddat med sedvanligt julbord, skinka, gröt, revbenspjäll, köttbullar, lax gravad, rökt, ål, sill*3, jansson must mm. Undrar vad ni ska ha på julbordet. Antagligen firar ni den 25 på juldagen. Ha en riktigt bra jul helg. Tomten kommer nog också

2008-12-23 @ 19:42:34
Postat av: Vi i Eksjö

Hej Linnea!



Nu är klockan slagen och vi har julafton här i Sverige.



Vi önskar dig en riktig God Jul och ett spännade Nytt År.



Hoppas att tomten hittar er skorsten over there..



Johan hälsar också.

2008-12-24 @ 00:03:06
Postat av: tomten....

klart tomten lämnar paket när det är jul!!! ;)

2008-12-27 @ 13:08:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0