Fordommar

Fordommar, fordommar..  Jaa, dom borjar slinka sig fram nu..
Nar dom horde att jag skulle komma och horde att jag var fran Sverige, sa forestallde sig Kayla och Matt sig en blond tjej med flator, en lang bla kjol med ett litet vitt forklade till. Ett par stora gula traskor och en stor 'bathatt' skulle jag tydligen ocksa ha. hahahha
Tim tror att alla svenskar ar snygga, blonda med big boobs. hahahahha
Men Tim ar ju som han ar. lol
Vi (jag och Tim lol) bestammde iallafall att alla utbytesstudenterna ska traffas hos alla sen, efter vi har akt hem. hahaha Sa han kan traffa alla snygga tjejer lol.
Sa Mamma och Pappa! Var forberadda! Nu ar ni iallafall varnade! hahaha

Kommentarer
Postat av: Otto



Fördommar?

Du SerJu utSå Nean!

Fixa bara träskor, kjol, båthatt och förkläde så är de´ klirrat.

SägDu åt Tim att HäriSverige finns DomSnyggste av DomSnygga.

Når´a är Rödhåriga och når´a är Bruna.

Men Besviken Lär HanInte Bli.



Å Så FinnsJu Jag Här!

Blond&Snygg.



(boobsskulleJagInteViljaHaiallafall)

2008-12-11 @ 16:40:34
Postat av: Otto

Morrrrnn Sötizzzz.

<3

2008-12-12 @ 08:09:01
Postat av: TyraJohanna&Johan

Intressant! Vad hade du för fördomar om amerikanerna då? Några som stämmer/inte stämmer??

2008-12-12 @ 12:42:31
Postat av: Mamma

Alltid redo!

Klart De är välkomna.

Jag anmäler mig frivilligt till endel markservice.



Ikväll blir det Luciakonsert med kören "LINNEA".

Hoppas att Morton också får en fin stund med sin LinneaLucia.

Lycka till!



Natten går tunga fjät... och det snöar mycket här!

2008-12-12 @ 16:26:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0