Gifts + 2 point score!

Igar sa gick det frammat i min julklappsinhandling.
Jag har inte riktigt kommit in i julstammningen an.
Kanske for att det ar lite annorlunda om man jamnfor med hemma.

Jag Kopte:
Kristine: Ett halsband, ett par orhangen och massa badgrejer.
Jack: 2 kepsar lol. och sen kopte jag och miriam en seahawks klocka, som faktiskt ar cool, den ser ut som ett scoreboard :)
Miriam: 2 trojor och ett halsband.
 Och allt detdar tog mig vaaaldigt lang tid.
Ni som kanner mig vet att jag har valdiga problem med mina decisions. lol
Till Alyssa ska jag kopa trosor lol. Hon bestammde det at mig, sa da ar det val lika bra att jag ger henne det.
Till Matt ska jag nog kopa ett armband. Och kanske ett armband till Kayla med. Om jag har rad.
Jag funderar om jag ska kopa nat till Jack/Kristines foraldrar ocksa.
Jag vet inte, vad tycker ni?
Vi ska till Kristines syster pa julafton. Tycker ni jag ska kopa nat till hennes familj ocksa..?
Sen sa slog vi in julklappar pa kvallen. Jag vet 2 stuff jag ska faaaaa! :D
En mossa, OCH en MP3 :D YEY! Jack visade mig igar. Im not supposed to know. So dont tell anyone ;)
Nu ar jag exited for christmas!

Jag vet varfor vi inte hade skola igar. Det var inte pga. vagarna, for dom var inte sa farliga. Det var for att roren hade frusit. Och sa kan det ju inte va! hahah lol.
Idag sa borjade skolan 2 timmar senare, sa jack skjutsade oss dit vid 10. Skolan var ganska slapp, vi gjorde inte sa mycket. Sen sa var det basket mot toutle lake. Hemma, thank god. Vi forlora. MEN jag scored my first baskset! WOHO! I WAS HAPPY :D
Jag far spela en del. Idag hade vi vart forsta JV game ocksa. Men jag tror jag kommer fa spela Varsity iallafall.
Vilket jag ar helt okej med just nu.

Inatt ska det bli snostorm.
Jag hoppas pa noschool imorron.
Men sa blir det troligen inte :(

Love you

Kommentarer
Postat av: Pappa

Jag tycker att du ska ge julklappar till de som du ska fira julafton/juldagen med. Det är tanken som är viktigast och det behöver ju inte vara jättedyra grejor. Har du kvar några av de grejorna som du hade med dig från Sverige ?

2008-12-17 @ 14:33:53
Postat av: Otto

Wyesff.

Håller med Husse.

Såklart:)



LOVE YOU ForSure!

<<33





2008-12-17 @ 16:43:46
Postat av: elin

jag visste att du skulle få ihop några presenter till jack, kristine och miriam. de låter ju bra med.

jag tycket att du kan köpa något litet till "familjen", för det är ju alltid gulligt :D

du måste ta bilder på allt med!! jag är nyfiken!!

GRAAATTTIS TILL FÖRSTA MÅLET!!! men inte sista hoppas jag :D

puss

2008-12-17 @ 19:12:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0