God Jul Sverige!

Idag sa drog jag upp mig klockan 7. Det var lattare an vad jag trodde det skulle ha varit, jag har vant om mitt dygn endel nu pa jullovet. Jag pratade med la familia och sen sa hjalpte jag miriam borja med sina kakor. Efter det, efter jag kollat jag pa tv/haft rundvisning i huset och dragit mig fran min soffpotatisfotolj, sa gick jag och Alyssa ut och slog ner alla istappar fran taket. Och sa hade vi snobollskrig, jag tror inte jag vann ^^
Sen sa Kom Kristine hem, vi kollade pa en film, jag vet inte vad den hette, det var en gammal, (I had a nap)
Efter det sa kom Jack hem. Vi akte till Grandma och Grandpa och hade en present grej. Jag fick ett presentkort pa 25 $ :D Vilket rockes, for jag betalade bara 10$ for min.
Det fanns allt mojligt i presentway dar. Nan hade tillochmed kopt en chokladfontan. HAHAH
Jack har en creepy morbror vid namn Paul. He's a crackhead. Inget skamt dar inte. Jag tyckte han var laskig (A) haha Jag  vagade inte ata nanting som han hade med sig for jag trodde att han hade gomt knark i kakorna hahahahah (A)
Sorry but its true.
Sen sa akte vi hem igen, kollade pa Horton and the whos eller vad den nu hette. HElt okej. hah
Sen sa oppnade vi Dom svenska Julklapparna, for vi varju tvungna att folja lite europeiska traditioner. Jack och Kristine blev... extra... glada (?) over skivorna dom fick, med kenny och the knutters och gamla godingar. hahhahahha!
Resten blev dom iallafall glada for. :)
Tack for alla julklapparna :) Dom var jattefina allihopa :D
Dom tyckte att det var konstigt att vi har nammnsdagar. Vilket ar ganska forstaligt.  Jag vet inte anns varfor vi har dom.
Sen sa kollade jag och Jack pa 'a christmas story' innan jag vi gick och la oss.
Den var val... intressant. hahaah.
:)
God Jul!

Kommentarer
Postat av: Otto



Ja oMatte Kutade ihop på WiiFit igår.

GörFräsigt Nean!

Du skulle SeMej.

WOOFFHOOO!



Men Jaomatte fick inte kuta så Mycket

för Elin&Eric skulle HelaTiden Göra´t.



När Du KommerHem så Ska Du&Jag Kuta har JagBestämt!



Jovijovijoviiiiiiiiii.

2008-12-26 @ 13:40:18
Postat av: elin

GOOD JUUL!!

jag tycker synd om jack och kristine,, men det var mamma som tvingade ner dom där skivorna i paketet,, men värst av allt var att hon skulle lyssna på dem innan hon stoppade ner dom.

du får säga åt jack och kristine att det är bara en yttepytte del av sveriges befolkning som lyssnar på den skiten!!

föresten så har vi köpt en web nu så nu kan du se oss med :D

och troligen inhandlas sony eriksson cybershot 905 imorn med. loveit

puss

2008-12-26 @ 15:16:05
Postat av: Mamma

Ja, jag visste väl att de skulle uppskatta skivorna.

:D :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D........

Tycker de att själva musiken är frän också?

Erkänn att Du allt får lite hemlängtan när Du hör den!

:]!



Puss från mig.

:O



2008-12-26 @ 21:05:42
Postat av: disaismyname

shieeeeet, vad läskigt!! Vad? är han lixom en pete doherty?? uuuuuuu... scääääb! :S Men fett med najs med presentkort jaaaaooo! :D God Jul vännen!!<3333

2008-12-26 @ 23:58:37
Postat av: Mormorbror Göran

Hej Linnéa. Kul att läsa om din jul! Här i Uppsala hade vi faktiskt lite snö på julafton, och den ligger fortfarande när vi går in i den 27 december. Hoppas du har ett skönt jullov. - Du berättar lite dåligt om basketen tycker jag. Finns det någon lokaltidning med hemsida på Internet så att man kan följa er lite som man vill?



Gott Nytt År!

Göran

2008-12-27 @ 01:39:34
Postat av: Otto

Vahaff.

Här Ligger Jag oDuger.

Det Ä Skönt.

o DuDuger oxå VetDu.



BästVi. :) + :)

2008-12-27 @ 21:07:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0