God Jul Usa!

Idag sa vaknade jag klockan halv 10.
Jacks foraldrar kom hit istallet.
Har ar vad jag fick:

  • En MP3 , en bla sansa, 4 GB
  • 3 Trojor, en bla, en med Edward 'gorgeous' Cullen :) och ett vitt linne med spets lagst ner.
  • En mossa
  • En digital fotoram
  • En twilight Poster
  • Ett par mjukisbyxor (som blinkar) (fran jacks foraldrar)
  • En planbok
  • parfym
  • vantar
  • en bok
  • godis

jag tror det var allt :)

Jag blev Glad over mina julklappar :D Allihopa, tack sa mycket!



Sen sa spelade vi spel som Jack hade fatt. Vi spelade Guitarr Hero, som jack nastan peeed his pants for. Dom andra spelen var Fart, balderdash och ett annat spel som jag inte kommer ihag vad det hette.
Jag forsokte lagga in latar pa mp3n men det gick inte sa bra och slutade med att jag var tvungen att ta bort alla latar igen. Pa kvallen sa at vi skinka, kottbullar och potatismos :)
God Jul!


Kommentarer
Postat av: Otto

Du fick Fler Julklappar änJag.

Fina.

2008-12-28 @ 07:43:20
Postat av: elin

digital fotoram?? eehh,, what??

ett par blinkande mjukisbrallor, låter läckert, hahaha, vill se foto när du har på dem, haha

annars lär det ju som bra presenter!!

själv fick jag min C905 igår, and meLike :D :D

pusspårej

2008-12-28 @ 16:24:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0