Jag ar en dod insekt, krossad mot ett bilfonster

Okej, vi forlora var match igar. I was freaking pissed. Dalig forlorare lol.
En annan sak som jag ar lite smatt iriterad over ar att Miriam tror att hon kan behandla mig hur hon vill.
She pretty much treats me like a dead bug on a carwindow sometimes.
Hon pretty much behandlar alla som skit sometimes.
Jag ar typ aldrig pa daligt humor har, sa jag forsoker sta ut med det, men det ar faktiskt inte sa latt alla ganger.
Whateveeer.


Jag miriam och alyssa fick en tidig julklapp hahha :D
(Det ar en filt lol)
Och lilla Cat som har movat in :)

Kommentarer
Postat av: Otto

Waff :]

Du är Juh somMej med Manpå Nean!

Ohyeah.. PåDom Bara!

DenDär Björnen med Gristryne Serut att HaenDålig Attityd TyckerJag. lol.



LillaCat har Gula Ögon. Mina är Svarta. Annars SerVi LikaSnälla Ut.

Fast Hon är Tjockare. Har Hon varit hos Jacks farmor och ätit Köttbullar månntro?

Jag har varit hos MinFarmor idag.

Hon pretty much behandlar Mej som en Kingalways.

Jag är typ på Utmärkt humörDär och det är faktiskt Inte så svårt.



Hälsa från Mej om DuBehöver nå´n att SkyllaPå.

lol. <3

2008-12-11 @ 16:28:58
Postat av: elin

sött :)

2008-12-11 @ 17:17:41
Postat av: mio :D

SNORREN!!! :D :D <33

2008-12-12 @ 23:12:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0