Kattbajs och basket

Godmorgon!
Innan jag drar mig ivag till skolan, maste jag bara saga:
 KATTBAJS STINKER!
hahahahah
jag och miriam fick uppleva det igar...
Inte lika roligt som det later, vi vartvugna att oppna fonster for att fa luft
Cat ar valdigt  forsiktig av sig, hon ar ocksa valdigt snall.
Hennes favoritstalle ar soffanhornet.
Hon snarkar nar hon sover, vilket hon gjorde ganska mycket igar.
Igar lamnade hon inte tv rummet, men hon hade tydligen utforskat huset under natten, for nar jag vaknade sa kom hon in i koket fran en annan dorroppning :)

Ikvall ar det var 2a match..
VI vann den forsta! jag vet inte om jag skrev det..
vi motte ett daligt lag, sa det var bra.
Bra uppvarmnig liksom, infor dom battre lagen. hah.
Jag tror det blev 47-23 :D

Jacks kusin klippte mig, sa det var gratis ;)

Have a nice day!

Kommentarer
Postat av: elin

trust me, I know..

men otto gillar det, eller vad säger du otto??

var det inte kul att rulla dig i findus bajs(andrées katt) och sedan äta upp det??

juuuuhh

puss

2008-12-09 @ 17:22:26
Postat av: Linnea

hahah,

Jag sitter i skolan just nu, jobbar med foods. Vi maste jamnfora olika jobb man kan ha inom resturang shieet. Det suger ganska hart.

Trevlig Tisdag!

2008-12-09 @ 20:24:26
URL: http://linneaostberg.blogg.se/
Postat av: Otto



Höörö Elin DU! Gjorde så Jag Intekunde RullaMej som Jag Kändeför.

Äta upp´et Kände JagInte för.

DU! gavMej juhhhh för Fasen Inte Möjlighet till nå´t annat.

Så VAD blev Kul förMej?!

Det HADE Varit KUL att få en Portion AnnKristinekäk!!



Men Stink...

Det Ger Sting åt Tillvaron.

Utan Stink vore Livet Tristare. Finns så outgrundligt Många varianter varav Kattbajs är En. Spännande.

Min Grej slicksom.



Så Är det Juh. Att Vi är Olika Alltså.

Ni är bra på Endel. Jag på Annat.

KanInte förstå Allt.



Cat verkar ju helt Okey TyckerJag.

Jag är oxå försiktig och Snäll och Gillar soffhörnet. Och Utforskar Huset när ingen Ser.

Men Jag snarkar inte. Fast Det gör Husse.

När Han ligger på rygg.

Så JagTycker att det är O.K. att snarka.



Käckt Ni Vann Första matchen.

Lycka till med 2:an!

Men KOM IHÅG:

För Mej Vinner Du Alltid.

Oavsett Basketresultat.



P.s. Hälsa Jacks kusin från Mej.

Schysst mot Dej! Gillar Jag.



Min Tisdag har varit Trevlig.

Nu ska Jag ZZzzovaaaGoott.

2008-12-09 @ 21:52:32
Postat av: Mormorbror Göran

Linnéa, du måste berätta mer om matcherna. Jag vill veta hur det går för dig och hur mycket du får spela. Kommer det någon och tittar på matcherna?

2008-12-10 @ 00:17:57
Postat av: Pappa

Frisyren blev ursnygg

2008-12-10 @ 17:48:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0