Markus second letter..



HAHAHAH, vad ska man saga?

Kommentarer
Postat av: an

sv, hah aa utbytes ett år:) tror jag iaf.. funderar mellan ett år och ett halvt- skiljer ju dock inga pengar typ ;o men vet inte om jag kan lämna alla bara såå :P fast ändå vill jag ju see allt! från halloween till typ studentbalen haha(lite tidig dock xD)



haha fast dom va ju ändå sköna. heh ;)





btw... kan inte jag få göra om din design? (a) skulle vara fett kul att göra en header av massa bilder därifrån ;D:P

2008-12-23 @ 22:27:30
URL: http://nittioniograman.blogg.se/
Postat av: Elin o eric

naaaaw.. vad gullig han är!!!

sattsa på marcus

sååå himla söt

2008-12-24 @ 11:54:17
Postat av: Otto

Ja Såg Mandis MySecretLover på

nittioniograman.blogg.se !

2008-12-25 @ 10:11:01
Postat av: disaismyname

guuuuuuuuuuuuuuuuud! Så söt!!! :D hahahahhahaha, vilken liten stalker assuuuu!! Nea, do what he says! open your mmind and din själ. Ni är gjorda för varannn!!!!



HAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHAHandnödHAHAHAHAHHAHAHAHAH!

2008-12-25 @ 15:09:19
Postat av: Yourr friend The Fjortiizzz

hahahh Ottoo de e du som e min LillaLoveR ;)

MArcus verkar juh suverän ;) go for him girll !!

älskar diiii <33

2009-01-07 @ 18:54:14
Postat av: Yourr friend The Fjortiizzz

hahah Ottto de e juh du som e min LillaLoveeer ;)

Nea då! Marcus e juh drömmprinsen :b

lite dorky men söööt !! sattsa ??

love you xxx

2009-01-07 @ 18:58:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0