Min dag i snabbspolning

Idag sa vaknade jag klockan halv 12. Jag var uppe till tre sa det kanske var forstaeligt. Jag la upp bilderna fran konserten, som ni kanske har klurat ut, och borjade lagga upp bilderna fran the neon dance. Men sen sa borjade datorn dampa, sa det blev inget med det idag. Det far ni vanta pa. Lite langre. heehe. Sen sa borjade jag stada mitt rum. Jag blev inte klar, men att borja ar ju iallafall framsteg, nar det galler mig iallafall. Jag satte upp lite bilder/papper pa vaggen, med tejp, sa vi far se om det sitter kvar nar jag kommer in nasta gang. Pga min min varmethingie som blaser varm luft nar det behovs, sa ramlar dom ner. Sa om dom inte sitter kvar den har gangen heller sa ger jag upp. da far dom stanna nan annanstans. Sen sa kom Jack hem sa vi akte ut till hans foraldrars hus igen och akte pulka :)
Det var morkt den har gangen, sa jack hade med sig sin headlamp :D hah
Sen sa hade vi en eld dar med :) hah
Just nu sa kollar vi pa wanted. faktiskt bra.

Imorron blir det upp tidigt for att ringa hem,
God Jul.

Kommentarer
Postat av: HFF

Vi Önskar dej en riktigt GOD JUL GOTT NYTT ÅR. Vi saknar dej så mycket och längtar efter dej.Hälsa till din värdfamilj vi önskar även dom en GOD JUL ochGOTT NYTT ÅR.Det gäller alla övriga ochså.NU FÅR DU EN BAMSE KRAM FRÅN OSS MASSOR AV PUSSAR HFF

2008-12-24 @ 09:39:20
Postat av: eric o elin o otto

2008-12-24 @ 11:59:32
Postat av: elin o eric o otto

GOOOD JUUUL!! på dig<333

tro det eller ej, men när vi vaknade i morse så snöade det!!

om en halvtimma kommer mormor o morfar och farmor o farfar.

goooooooooooooooooooooooooooooooooood!

2008-12-24 @ 12:06:46
Postat av: Pappa

God Jul Linnea önskar pappa, nu är det full fart med bestyren, om 20 minuter kommer HFF och MoM

2008-12-24 @ 12:12:08
Postat av: Otto

SnabbSmack.

2008-12-25 @ 10:15:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0