Nagot var fel, sa jag skrev en kommentar :)

December, 1 -08

Eftersom jag inte kommer in pa min blogg, jag vet inte vad det ar for fel, sa far jag val skriva har istallet, tills jag kommer pa ett satt att logga in. Det ar sakert ingen som kommer lasa det har men anda.. :)


Idag har varit en okej dag.. Jag fick min forsta detention, som jag lyckades prata mig ur, sa jag slapp det iallafall :P Som tur ar sa gillar lararna mig, enligt Miss A sa ar jag 'den perfekta eleven' hahah, och som tur var sa var det henne jag behovde prata med. :) Annars hande det inte jatte mycket nytt.


Igar (sondag) sa satte Jack och Kristine upp Christams lights :D haha, dom gar verkligen all the way med alla hogtider som gar att dekorera. Bilder kommer, jag lovar, men som sakt, jag kan inte logga in.. Idag nar vi var i affaren sa hittade jag, hor och hapna, PEPPARKAKOR (!!) JAG BLEV LYCKLIG :) haha Julstammning redan :D

JAg har problem dock.. jag har absolut INGEN aning om vad jag ska ge alla i julklapp. Jag behover HJALP! Tips skulle hjalpa mig extremt! :)

Dec 13, det ar dagen Jack ser fram emot med stor forvantan.. haha, Jag har lovat att vara lucia :D Jag forsoker fa med miriam och Alyssa i mitt tag haha :)


Pa Torsdag sa ska vi pa konsert!! Fall out boy, Boys like girls ochthe acedemy is :D

Im exited! Det ar jag, kristine, miriam och Kendra som ska ga :)


Pa fredag ar det Neon nights. En dans.. haha. Sa det ser vi fram emot ocksa :) Som ni kanske hor pa namnet sa ska man kla sig i klara, lysande neon farger. Hoppas iallafall det ska bli roligt.


Lordag. Dagen med stort D for basketlagen pa Morton Highschool. Det ar sasongens forsta match. Vilket betyder att det bara 5 dagar. Jag ar bade exited och nervos. Vi har fortfarande valdigt mycket kvar att lara oss, och vi har inte anns gatt igenom allt. Men det far ga som det gar. Jag tror faktiskt att jag har chans att komma med i Varsity. Ioforsig sa kommer det troligen inte bli nat JV's team, men det jag forsoker ssaga ar iallafall att jag tror att jag har chans att fa mycket speltid :) Jag kan verkligen inte saga att jag ar varldens smartaste och forstar allt som ska goras, men jag ar kanske en av dom battre iallafall, eller jag kampar iallafall :)


Pa Sondag, blir det troligen IKEA :D

YEY!! Oh, jag saknar ikea :)

Jag ska ata Kottbullar och potatis som ett freak haha :D Vilket alyssa tycker ar jatte konstigt, hah, att ata potatis till alltsa. :D


Hektisk vecka som ni ser.. haha

Nu ska jag kolla pa Heroes.

Claire haller pa att do.. :O

Hoppas jag kan logga in snart..

PUUUSS <3


Kommentarer
Postat av: TyraJohanna&Johan

Får man fråga varför du fick "detention"?

2008-12-02 @ 16:50:10
Postat av: elin

WHAAAAAT HÅLLER CLAIRE PÅ ATT DÖÖÖ???? men hon kan ju inte dö???!!!!

shiiiiiit asså

kul med konsert och lycka till på basketen, du kommer lättfett med

haha, köp julklappar på ikea,, hahaha, billigt och bra

annars så vet jag inte vad du ska köpa?? jag får väll tänka på det och se om jag kommer på något, annars tycker jag att du ska satsa på ikea

puss

2008-12-02 @ 17:11:21
Postat av: Otto



VaffhahhahhaVaharUgjortDinBuse?!

Sån´t här är Spännande. Du brukar juAldrig svara på Mina frågor men VarförInte göra ett undantag Gumman?!

Jag brukar oxå få detention. Bajbajhahah..

Blir Sällan Stora Problemdock.

Förståss Du tagit Lärdom av Mej. Söt&Charmig ärBäst.. Brukar Ordna Sej. hmhmhaha.



Jag o Alyssan Tyckerlika beträffande potatisen.

Den kan vara Onödig. Köttbullar är Bäst.

Förstår om Du kan få det Hektiskt.

På Söndag Gäller Detjuh AttKäka hörrö!



Jag ÖnskarMej en påse AmerikaGröt i Jul.

Såklart.

Borde Du kunnat listat ut Själv TyckerJag.



= ] OttotheLyckligKöttbulleFreakSerDu.

2008-12-02 @ 19:28:59
Postat av: Anonym



VaffhahhahhaVaharUgjortDinBuse?!

Sån´t här är Spännande. Du brukar juAldrig svara på Mina frågor men VarförInte göra ett undantag Gumman?!

Jag brukar oxå få detention. Bajbajhahah..

Blir Sällan Stora Problemdock.

Förståss Du tagit Lärdom av Mej. Söt&Charmig ärBäst.. Brukar Ordna Sej. hmhmhaha.



Jag o Alyssan Tyckerlika beträffande potatisen.

Den kan vara Onödig. Köttbullar är Bäst.

Förstår om Du kan få det Hektiskt.

På Söndag Gäller Detjuh AttKäka hörrö!



Jag ÖnskarMej en påse AmerikaGröt i Jul.

Såklart.

Borde Du kunnat listat ut Själv TyckerJag.



= ] OttotheLyckligKöttbulleFreakSerDu.

2008-12-02 @ 19:29:58
Postat av: Anonym



VaffhahhahhaVaharUgjortDinBuse?!

Sån´t här är Spännande. Du brukar juAldrig svara på Mina frågor men VarförInte göra ett undantag Gumman?!

Jag brukar oxå få detention. Bajbajhahah..

Blir Sällan Stora Problemdock.

Förståss Du tagit Lärdom av Mej. Söt&Charmig ärBäst.. Brukar Ordna Sej. hmhmhaha.



Jag o Alyssan Tyckerlika beträffande potatisen.

Den kan vara Onödig. Köttbullar är Bäst.

Förstår om Du kan få det Hektiskt.

På Söndag Gäller Detjuh AttKäka hörrö!



Jag ÖnskarMej en påse AmerikaGröt i Jul.

Såklart.

Borde Du kunnat listat ut Själv TyckerJag.



= ] OttotheLyckligKöttbulleFreakSerDu.

2008-12-02 @ 19:31:18
Postat av: Otto

NääÄäää.

Faktiskt datornsFel Nean.

Lovar!

2008-12-02 @ 19:33:53
Postat av: Mormorbror Göran

Jag vill också veta varför du fick detention, bus-Linnéa! Förmodligen för att du snackade för mycket på en lektion?

2008-12-02 @ 23:20:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0