Ny snow day!

Idag ar vi hemma igen
Snowdaaaay :)

Kommentarer
Postat av: elin

lite snö här, men det mesta smälter :(

igår var det ett jordskalv i skåne som var det "största" sedan 1904 eller nåt,

woooppsii....

2008-12-17 @ 19:15:16
Postat av: Otto

Har Du Gjort enSnöguppe?



Oo> =svensksnöguppemedRätthattSerDu.

2008-12-18 @ 07:04:55
Postat av: disaismyname

heeeeej wonderbar!! :D



NU ska du få en sjujäkla kommentar för att jag har varit en så dålig vän o inte skrivit på typ ett halvår!! FÖRLÅTFÖRLÅT!! Sue me FFS.. jag skäms:(!

men gäflar vad jag har missat, jag måste hålla mig mer uppdaterad:



-fallourboy-känner igen namnet, kan ej placera dem dock :D FETT ballt med konsert jaooo!



-ms "whatshername" med ADHD och basketobsession!! hahah!



-katt??!! jag fattar inte.. hade ni fått den :O?



-miriam blir bara slynigare o slynigare.. SKIT I HENNE ASSUU! Jag skickar Konrad på henne!! grrr!



älskar o saknar dig så in i helvetéeeeeeee!<333333

yours truly Disasch<33



p.s vad du vill ha i julklapp?? Lite sent ute, jag vet! Men jag tror att jag o santa kan "work it out"!!! d.s



p.ps Jag mejlar dig ikväll precious<33 d.s

2008-12-19 @ 22:57:21
Postat av: Otto

Väääntar...

LOVEYA!

2008-12-20 @ 10:49:13
Postat av: Mormorbror Göran

Nu har det dröjt för länge sen sist! Man blir lite beroende av dina blogginlägg Linnéa, så du får inte göra för långa uppehåll. - Susanne och jag har just varit på Svenska Akademiens högtidssammanträde. Där kungjorde Horace Engdahl att han ska sluta som Akademiens ständige sekreterare. Så nästa år blir det en annan person som kungör nobelpriset i litteratur. Peter Englund heter han. Se där, lite svensk bildning i vintermörkret. Är det något mer du vill veta?

2008-12-21 @ 00:10:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0