Paket fran Sverige!

Okej.. jag jobbar pa bilderna. Det tog langre tid an vad jag hade raknat med. Och idag blir det inte nagra bilder, jag har runt en trippelmiljon laxor tills imorron.
Idag sa fick jag paket fran sverige!
Tack sa jattemycket! :D <3
Jag laste pa framsidan vad vissa saker var lol.. men jag har typ glomt (A)
Djungelvralen blev Jag glad for, ingen annan, sa dom far jag ha for mig sjalv hahah.
A big bag too :D
Presentarna har jag latit Jack och kristine gomma hahha, jag tror inte jag skulle kunna halla mig :O
Kexchoklade gillar dom iallafall, starkt :)

Idag sa kom Cat in :D
Jag har okat pa min forfragan om att hon skulle fa komma in nu nar det borjar bli sa kallt. och miriam holl med, sa idag var the big day, och hon fick komma in :D
Hon faller valdigt mycket dock hahhaha, sa det ar val mitt fel om det blir harigt overallt.. :P

och sa var det min nya frisyr..

Kommentarer
Postat av: TyraJohanna&Johan

Snyggt!! Vad kostar det att klippa sig där borta?

2008-12-09 @ 08:39:13
Postat av: Otto

GinGodingDär! Så Läckert!

LikaSnyggsomAlltid.

SmackelismacksmackSmack.



DuBehöverInte Tacka för paketet.

Detvar SåLiteSå. :D <3

Tänkte Du VilleHa Djungelvrål.

Pepparkakorna blevJu Onödigt. Finns iÖverflöd Overthere SågJag.

VissteDu Skulle Läsa på framsidan.

Skulle Jag oxå Gjort. lol.

MenJag har GottMinne.



Schysst av Dej att öka på DinFörfrågan för Cats Skull TyckerJag.

OmDu har Lust:

Hur är Hon egentligen?

Ogillar att tipsa om att borsta pälsen. Men om Det är ett Avgörande Skäl till att Hon Får Bo Inne så kan Du ju testa.



Runt en Trippelmiljon Smack.

Din. <3



2008-12-09 @ 13:39:05
Postat av: elin

det blev ju supersnyggt!!

vad tur att paket kom, hade nästan trott att det hade blivit stoppat i tullen eller nåt, man vet ju aldrig..

vadå att du läste på framsidan?? stog det något på framsidan?? eller menar du insidan?? men vi skrev inte vad det var??

ehh.. fattar inget??

puss

2008-12-09 @ 17:18:52
Postat av: Lisa

Den nya frisyren är jättefin Nea!!!!

Vi har typ haft luciafirande idag 2 dagar för tidigt...?!

Har ni typ Lucia i Usa?? hahah

SAKNAR DIG<333333333333333333333

2008-12-10 @ 17:17:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0