PULKAAA! :D

Idag sa borjade min dag klockan 10, da jag vaknade. Arets kortaste dag maste man ju ta vara pa. Jag hade redan forlorat 2 timmar daylight nar jag vaknade.
Min rygg is a bit sore. idk why. men det kanske ar fran basketen igar, for alyssa har ocksa ont i ryggen.
Vi borjade dagen med att ga ut, vi skulle fa bort snon fran taket, for det borjar bli en hel del. Men det gick inte som planerat. Under natten sa hade det blivigt varmare, sa det hade regnat/duggat endel. Och sen sa hade det frusit igen, sa det var ett islager over snon. Sa det blev ingen dag uppe pa taket. Vi akte till Jacks mamma och pappas hus och akte pulka istallet :D
O m g . Long time ago.
Men det var kul :)
Vi byggde gupp och allt mojligt :)
Vi akte hem och at, vi skulle ha akt tillbaka, men det borjade snoa, igen.
Sa vi kollade pa the seahawks game istallet. Mot NY giants. Dom vann. 13-3.

Im exited for X-mas. 4 dagar kvar.

Vi sag inte mamma mia.

Tjata inte. Det ar det mest irriterande man kan gora. Dont be so nosy.
Stressa inte heller. Stress orsakar cancer.
Peace out hoomiiees.

Kommentarer
Postat av: Otto

Du Talar som Jag.

Kloka Ord.

Inte Tjata och inte Stressa.

Skönt oSlippa.

Men aBit Nosy TyckerJag är O.K.



Woohooooff MYLove!!!!

2008-12-22 @ 16:14:09
Postat av: Mamma

Jag ber så mycket om ursäkt, men jag måste tjata lite :



Hur många timmar "daylight" har ni nu?

Är det mörkt som i Sverige?



Peaceout Babée. <3



P.S. Kul åka pulka :)

2008-12-22 @ 20:59:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0