Snooo, lets slanga ut Cat igen

Okej, imorse nar jag kom ut fran mitt rum sa mottes jag av en harlig doft. NAAT.
Cat hade bajsat pa golvet, sa det stank en hel del. Jag trodde det kom fran kattladan, men det gjorde det tydligen inte. Sen hittade Kristine en spya ocksa, sa hon slangde ut Cat igen.
JAg tycker lite synd om henne faktiskt, for idag sa borjade det snoa!
Nar vi var pa vag hem fran basketbolls matchen i Pe Ell, som vi forlora, bade killarnas och tjejernas match.
Killarna forlora med 28-100. LOL.
Pa vagen hem sa fick vi reda pa att Shelbi ska fa sin babis. JAg vet inte om jag har berattat om henne forut, men hon ar iallafall en freshmen. Hon ar 14. Hon ska iallafall fa sin baby now.
Imorron ar det lucia, jag far hitta pa nat..
JAg maste iallafall sova nu.
Trevlig luciiaa :)

Kommentarer
Postat av: Otto

Naee, Stinky attSlänga Ut Caten!

Hon SkaFå en Chans TyckerJag.

Absolut.

Inte Lätt FårståReglerna FörstaGången.

Låter som VärstaMagsjukan.

MyHeartisBleedingforthatlittleCat...

LetsGooforHerNean!

Säj att Du Behöver´na i Luciatåget eller nå´t.

SkullePassa Urbra.

Somen RiktigLucia.



Ikväll är det Gala på TV´n

för utsatta Flickor i Världen.

Då Ska JagTänka på Cat!

JaA Det SkaJag!

NÅ´n Måste Tänka på Henne!



Här är oxå Snö. Kul.

DuSer Hur JagFräserRuntVa?

SnabbtSnabbt.



Frida, MinMamma var Yngre än Shelbi när JagFöddes.

Var Inget Fel på Henne TyckteJag.

Men Sen FickJag ju BoHär.

OHär är Kanooon.

oJustNu är detExtraKanooon.

oSnönligger vitpåtaken

o Ingen utomEric är vaken.

(ohanärute)



FridiVårtHus.<3

2008-12-13 @ 17:58:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0