Snow day(s)?

Vi ar hemma fran skolan idag.
Det har som sagt snoat, och det ar isigt pa vagarna sa det blir ingen skola.
Bara for att ingen ska bli sued.
Det ar det dom kallar Snow days.
Sjalv tror jag att aven om det skulle vara snostorm och -20* i sverige  sa skulle lararna tvinga barnen att ga till skolan iallafall, har ar det egentligen inte sa farligt, det ar bara det dar med the suing..
Sa Jack, Miriam och jag ska aka till olympia och fixa julklappar.
Jag behover verkligen hjalp! Jag har ingen aning om vad jag ska kopa, och det ar bara 9 dagar kvar.
Jag har inte en enda julklapp an.
Men jag far val forsoka hitta nagra idag.

Igar sa akte vi och fixade en julgran, pyntade den och sa vidare, jag har bilder, men jag har inte kannt for att blogga pa ett tag. I Lordags sa var det lucia. Jag tvingade Miriam att kla pa sig ett lucialinne, och sen sa akte vi och at pa plaza, alla stirrade lol. Sen till grandma and grandpa, och sen akte vi till affaren.
Bilder kommer val.

Nu ska jag gora mig iordning, jag behover verkligen hjalp med mina presenter.

Kommentarer
Postat av: Otto

Nahaweff!

KännerFör att InteGe Förslag.

Och det är för attDu inte svarar på MinaFrågor.

MOOOOHAAHAHAHAH.



2008-12-15 @ 19:15:37
Postat av: Mamma

Vresen OttoSkrutten är då!



Men det är knepigt det där med julklappar...

Försök att pejla deras intressen och klura ut något fint minne från Dig.

Jag hade fullt sjå när vi skulle skicka till Er...



Vad tyckte de om Luciauppvaktningen?

Sjöng du några sånger och vad bjöd du på?



Jag har slagit in julklappar idag. Det kändes lite konstigt att inte slå in några till Dig då.

Men det är klart. Vissa får ju åka till Hawaii...



Tack för kortet som kom igår! Det var fint.



Puss&Kram <3







2008-12-16 @ 15:33:41
Postat av: Pappa

Det viktigaste är att hitta stämningen, sen kommer sakerna du ska köpa i huvudet.

2008-12-16 @ 21:07:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0