Tidigt jullov?

18/12
Just nu usa tittar jag pa hockey. Vancouver mot Edmonton. Vancouver leder med 3-1.
Jag sov till halv 12 idag. hah
(A)
Det forsatter snoa som om det aldrig hade snoat har forut. Sa det blir troligen ingen skolan imorron heller, och om det ar skola imorron sa ar det bara halvdag.

Igar (17/12) sa gjorde jag inte sa jattemycket. Vi satt hemma, kollade pa tv, skottade uppfarten (flera ganger, for det fortsatte att snoa..) Man kan inte gora sa mycket annat.

Fredag 19/12
Det blev ingen skola, sa det blev tidigt Jullov! :D
Men dom dagarna maste vi anda 'make up' senare, dom dagarna da vi egentligen skulle haft studiedagar..  >.<
vi akte och fixade  dom sista julklapparna. Eller jag foljde val i stort satt bara med. JAg tror att jag ar klar. Jag maste bara hitta nat till Matt. Men han vill ha ett twilight armband, sa han kanske ska fa det. hah lol
Jag kopte ringar till Kalyla och mercedes. Och sa kopte jag en till migsjalv ocksa, for den var fin lol.
JAck vill valdigt garna ha guitar hero med hela paketet, trummor, microfon och likande , sa jacks mamma, norma, bad kristine att kopa det at henne, sa jack var tvungen att stanga in sig i 'the backroom' nar vi kom hem, sa han vet typ att han ska fa det, men vi har gomt det, (bakom min sang ..Lol..) sa han inte ska veta for sure.

idag, lordag. 5 dagar kvar till julafton.
Det var basketbolls traning fran 11 till 1.
Det gick helt okej.
Vi ska ha match pa mandag, men det kanske inte kommer handa (troligen inte) pga att det ska snoa resten av helgen. Jag vet att jag suger pa att lagga upp bilder, men det ar faktidkt ganska mycket sno.
Sen har jag inte gjort sa mycket.
Jag ska val se till att duscha kanske.
Sen ska vi kolla pa mamma mia, HAHAHHA!
Over and out!


Kommentarer
Postat av: Pappa

Long time no see. Igår så fixade jag knäck o pepperkaksdeg. De andra pepparkakorna är slut. På kvällen var Anna o jag hos Gustaf(v)sson. Supergod mat och mycket trevligt. Jag frågade Jonny om det går att fixa något sommarjobb. Han lovade att kolla. (I första hand de anställdas barn.) Idag så är det städning och en promenad i solskenet. Pepperkaksbak m.m. Många kramar

2008-12-21 @ 10:46:40
Postat av: Otto

Waffjaja..:

JaFår Inte ihop det Där med Snöns fel och anledningen till att Ingabilder blir upplagda...



.lol.



ÄBäst.

2008-12-21 @ 11:04:33
Postat av: Mamma

Städningen är klar. Alla tomtar framme (det har dom varit ett tag för jag kände för att fuska med det). Granen står mitt på vardagsrumsgolvet, fortfarande oklädd. Pappa har fått för sig att han måste baka pepparkakor så han hjälper mig inte att sätta i ljusslingan. lol.

Pappa och jag har gått runt Rosenkällasjön och när vi kom hem bjöd Elin på läcker fisksoppa med scones.

Eric härjar runt i källaren med Calle och Theo.

När jag frågar vad de gör får jag till svar "lite allt möjligt".

Och så blir Eric lite lätt irriterad...



Saknar dig ibland. Och snö saknar jag också så det skulle ni allt kunna dela med er av tycker jag.



Blev du glad av Mama Mia? Det blev jag.

T.o.m. Eric gillade den. Men det skulle han nog inte erkänna idag.



Nu ska jag ringa mormor. De är glada över kortet de fått.



Pusspass till dig!

<3 :)

2008-12-21 @ 18:55:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0