Update

Okej. Jag har inte skrivit pa ett tag nu, men det har hant en hel del.
Bilder kommer.

Onsdag; Jag klippte mig. Det ar koooort.. Men det ser helt okej ut :)
Jag angrar mig faktiskt inte alls, det ar ungerfar axellangt, och sen drar det ju upp sig endel om jag inte plattar det.
Skont att inte ha sa mycket har under basket sasongen..
Efter jag klippte mig sa akte jag upp till Kendras hus, dar vi malade vara trojor som vi ska ha pa the neon dance. :) Det var kul, men jag har fortfarande massor farg kvar overallt, for fargen var tydligen till for plast, tra och liknande haha
Min troja blev valdigt cool. Jag har handavtryck i olika farger all over :)
Kendra har samma sak pa sina byxor. :)
Basketen sog forovrigt. Jag vet inte om ms short inte tror pa mig nar jag sager att jag har ont, for hon sager till mig att springa och vara med pa olika ovningar iallafall.. Och dum/radd som jag ar sa sager jag inte ifran.
That woman is scary. She's freaking pissed all the time.
Jag och Miriam vagade inte beratta for henne att vi skulle pa konsert, sa kristine fick gora det hahah
Arligt, jag var gratfardig, hon ar verkligen ingen bra coach.

Torsdag: Jag stannade hemma, for jag var 'sjuk'. hahahha
Ms Short freaked out pa miriam eftersom jag inte var dar (pga att vi inte hade sagt till om konserten innan) Meen miriam kom med bra svar till henne, vilket troligen gjorde henne annu mer tjurig, men anda.
Miriam sa iallafall att vi ar inte har bara for att spela basket, vi ar har for att gora andra saker ocksa. Vi lever inte for att spela basket, och om vi hade berattat tidigare hade hon latit oss springa benen av oss. VI tanker ju inte direkt missa FALL OUT BOY (!!) bara for en simpel traning. mohahah! dar fick hon!
Iallafall. KONSERTEN! ASBRA!!
Det var jag, kristine, miriam och kendra.
Det var i Seattle sa det tog ett tag att komma dit.
Vi akte direkt efter att miriam och kendra slutade skolan,
(jag satt hemma och gjorde laxor lol.)
Sen nar vi kom fram sa parkerade vi, gick och at, jag at en bakad potatis hehe,
och sen gick vi tillbaka till stallet dar konserten var.
Nar vi kom in sa tog vi kort, och blev vi filmade sa vi kanske ska vara med i en reklamvideo. hahahha
Och sen fick en gratis t-shirt :D
Den ar faktiskt snygg :)
Banden som spelade var:
The academy is
Boys like girls
fall out boy
:D
I loved it. Inget mer att saga egentligen.
Vi kom hem ungefar halv 2 (ha ha)

Fredag: Skola. Jag var val inte jattepigg nar jag vaknade, men det gick battre an jag trodde.
Jag blev trott igen i Biologin, men det ar bara for att det ar sa hiiiimla trakigt dar. Vi gor absolut inget intressant.
Sen sa var saklart Ms short tjurig i PE, sa hon klaga pa mig (A) jag gillar verkligen inte henne just nu.
Saken blir val inte battre nar jag maste ga pa sen traning, snart.. Yey. not.
Efter traningen sa ar det Neon dansen :)
Jag ska ladda och dricka lask innan sa jag far en sockerrush sa jag kan overleva kvallen hahah
For jag ska ga,
Jag ska overleva.

Imorron ar det FORSTA MATCHEN :S
jag ar nervos.


Som sagt bilder kommer.

Kommentarer
Postat av: Otto

JagSer fram emot att SeDej på bilder.

LyckaTill medAllt!

GåPåTvåBenGåPåTvåBenförDej...

2008-12-06 @ 17:16:51
Postat av: elin

jag tror du passar i kort hår, det låter fint iallafall.

ser också fram imot bilder

puss

2008-12-06 @ 17:50:21
Postat av: Pappa

Idag kommer grannarna på glöggfest kl 3. Mamma bakar lussekatter, igår bakade vi pepparkakor, FoF recept de är supergoda.

Ska bli roligt att se dina frisyr + tröjan m tryck

2008-12-07 @ 11:47:57
Postat av: Mamma

Har haft en mysig glöggfest.

Och så har jag precis chattat med Kristine.

Vet ALLT.

Mymy...

2008-12-07 @ 20:21:44
Postat av: Mormorbror Göran

Hur gick matchen?? Fick Du spela??

2008-12-07 @ 22:48:01
Postat av: Otto

Vaff! ..allåallå?

KomIgenGirl. JagVill SeBilder.

Har precis Spatserat en Lååång Runda med matte och Helen.

Helen är allt BraSöt TyckerJag. När Jag kommer bort till gård 2 så VetJag precis vilken dörr Jag Skatill.



Åå...MåsteSluta. Elin kommer med Macka till soffan!

Laffs<3

2008-12-08 @ 16:02:21
Postat av: Pappa

Är hemma efter att ha spelat innebandy kl 22.47 måndag. Jag väntar på bilder på frisyren. // Kramar från Pappa

2008-12-08 @ 22:48:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0