Alyssa, my homie

Alyssa och jag har kommit valdigt mycket narmare varandra. Vi har samma humor och vi ar valdigt lika. Vi tycker om att gora samma saker och sa. Samtidig sa tycker jag att jag och miriam glider mer och mer ifran varandra. Hon ar valdigt gnallig av sig. Det ar val okej, alla har sina daliga dagar, men inte hela tiden! Det ar over smaskitgrejer ocksa, precis allt. Hon ar vaaldigt negativ over allt. Jag och Alyssa pratade om det idag, och vi undrar om hon vet om det sjalv. Hon kan saga saker som ar riktigt dumt mot andra personer ibland, och vi tror inte att hon sjalv marker det. hon kan va lite for bitchy ibland. Men jag kommer troligen inte gora nan stor grej av det. Jag ar ju inte har for att braka om det precis.
Jag och Alyssa ar iallafall valdigt exited about baketball :)
Miriam tycker det ska bli 20 matcher for mycket. Jag menar, jag har inte heller spelat forut, men hon kan ju iallafall ge det en chans.
Hon har andrat sig mycket sen nar vi kom hit, hon var helt annorlunda for nan mand sen. Men strunt i det.
Vi ar helt annorlunda varandra, men vi far val jobba fran det.
Nu ska jag lagga mig! Ha det!

Kommentarer
Postat av: Otto

JaäPositiv mot Alla. Nästan Jämt.

DääBäst TyckerJag.



Nea, My Homie. <3

2008-11-06 @ 09:58:43
Postat av: elin

kul att du och alyssa har kommit närmare varandra.

och kul att basketen börjar snart du kommer att äga fett mkt! :P

tänk på att det kan vara så att miriam har ändrat på sig för att hon känner sig utanför av dig och alyssa... men det är ju inte säkert..

puss

(menar du förändrad på ett dåligt sätt?)

2008-11-06 @ 15:23:15
Postat av: Mamma

Elin tänker klokt...

Försök att orka vara mot Miriam så som Du önskar att hon ska vara mot Dig. Mer kan Du inte göra.

2008-11-06 @ 16:00:12
Postat av: Mormorbror Göran

Jag håller med Elin och mamma Anna. Och jag tror att Du dessutom kan hjälpa Miriam genom att försöka säga på ett så snällt sätt som möjligt vad Du tycker. Men då är det viktigt att hon känner att Du gillar henne (försök!!) och vill att Ni ska vara kompisar.

2008-11-06 @ 22:31:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0