Barack Obama, Usas president!

Som ni alla troligen redan vet, sa valde Usa Obama till deras nasta president.
Det ar valdigt positivt har borta. :)
Han har valdigt intresanta tal faktiskt. Nar McCain pratar sa zzzzzzzz...zz.z..zzzzz!
Jag hittade en bra kanal dar dom visade allt om valet.
Nu kommer det troligen komma nan som hotar honom ellernagot, det ar val ocksa vad alla forvantar sig har i princip, att han ska bli stjuten, eller att nan ska forsoka doda honom pa nat vis. Inte jattepositivt, men sa ar det. Jag hoppas verkligen inte att det hander.
Usa behover ha forandringar, och obama kommer fixa det bra tror jag.  

Kommentarer
Postat av: Otto

TjutenSkalla!

JagGillarObama.

Han har en Hund VetJag. Och samma krull i håret som Jag.

Neey, SkjutenSkall Han Inte Bli!

GoodLuckWorld.

2008-11-05 @ 09:40:01
Postat av: Your friend The Fjortizzzzz

Han kommer förändra världen :D

Obama in our <3's !!

älskad o saknad e du gumman <333

2008-11-05 @ 15:51:12
Postat av: Mamma.

Skönt att det blev Obama!

Jag har också lyssat på några av hans tal.

Nu får vi hoppas att det blir riktigt bra.

2008-11-05 @ 17:38:38
Postat av: Pappa

Det är verkligen en historisk dag. För ca 25 år sedan tyckte jag att det "bästa/roligaste" som skulle kunna hända USA var att de skulle få en svart president. Jag trodde dock aldrig att jag skulle få uppleva den dagen. Det är inte så länge sedan som färgade inte röstade eller var rädda när de röstade (repressalier). God Bless Obama, och lycka till, det kommer att vara en tuff tid med både finanskris och soldater både i Irak och Afganistan.

2008-11-05 @ 21:00:23
Postat av: elin

håller med alla, obama var rätt man att vinna!!

puss

2008-11-06 @ 15:15:42
Postat av: me

Alla presidenter lovar förändringar, hoppas bara på att Obama kan hålla det också:)

2008-11-13 @ 00:48:18
URL: http://sexandlove.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0