Basket sasongen har startat!

Idag sa var det skola. Och sen var det basket for forsta gangen.
Jag tyckte det var kul. Men svart.
Men jag tyckte det verkar roligt.
Vi har Ms Short som headcoach. Var PE larare, och sen har vi Ms. Ackerlund som asistantcoach.
Ms. A har jag i Foods.
Dom ar val okej, det blir nog inte sa roligt om bada har en dalig dag dock.

Madagaskar 2 var rolig. :)
Jack tyckte att den var battre an 1an, sa jag kanske skippar den hahah ;)

Jag skickar ett mail om skorna..
Vi har ganska mkt laxor den har veckan,
 och det ar bara mandag, men jag gor det sa fort jag hinner!

Kommentarer
Postat av: Otto

Kul att det var Roligt.

Ska till HFF.



2008-11-18 @ 08:14:02
Postat av: Malin M

Jobbit men läxor. Hoppas att ni ite får så många mer. Kommer du att fortsätta med basket när du kommer tillbaka till Sverige? Skulle va kul och kolla hur det går för dig.

2008-11-18 @ 17:04:50
Postat av: disaismyname

hiiiii! måste äta, haha mamma vrålar!! Ville bara visa att jag har läst din blogg bajby!!! löv ju till thö däy aj daj!!! KUL MED BASKET JUH!!! <33333 mamma är förbannad, måste gå!!! din DAJSA!!<3333

2008-11-18 @ 20:48:11
Postat av: Mamma

Nu är julklappen på väg.

Hoppas inte tullen (eller vem det är som kollar) river upp allt.

Det är lite smått och gott. Ha inte för höga förväntningar.



Idag och igår har jag varit och tränat. Gäller att hålla sig i form i höstmörkret.

Skönt efteråt också.

Imorgon ska jag få massage av Gunilla.



Kör hårt!

<3

2008-11-18 @ 20:53:10
Postat av: elin

go for it!!!

puss <33

2008-11-19 @ 19:31:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0