brannd rumpa

Okej, jag blev lite mer brannd an jag trodde igar.
Min rumpa blev friterad.
It's not even funny.
Jag kan knappt sitta ner, och resa sig igen ar tillochmed varre.
Men det ar val troligen for att jag aldrig har solat min rumpa forut.
HAHAHAH!
Offer.
Som tur var sa regnade det hela dagen idag, sa jag behovde inte ga ut.
Jag satte inte anns pa mig nagra trosor idag.. hahahah
Jag tror det var bast sa.
Sa jag har inte gjort mycket. Kollat pa filmer och last Twilight.
Det ar val i stora drag vad har gjort.
Jag maste duscha ikvall med.. Maste erkanna att jag ar lite radd att min rumpa inte kommer halla for det trycket. hahah
Alyssa har samma problem.
hahahah.
Jag far halla mig borta fran solariumen ett tag.
ahhaha

Som sagt; det har regnat hela dagen.
Om det fortsatter sa kommer det troligen bli 'oversvammnig', for det har regnat mycket har ett tag nu. Det hande forra aret iallafall. Skolan ar byggd pa swampmark', sa nar det regnar mycket sa blir det val valdigt mojsig mark dar och avloppen far det lite jobbigt. Toaletterna gar inte att spola och vattnet far en inbjudande brun farg. Och om avloppen inte funkar sa kan vi inte ga till skolan. Sa om det fortsatter att regna sa blir det ingen skola.
Vilket bade jag vill/inte vill. Visst det ar alltid skont att sova ut, men om vi inte gar till skolan sa kommer man ju inte traffa allt roligt folk. Det ar egentligen bara darfor man vill ga dit. Skolaarbetet i ovrigt ar val inte jatteroligt kan man ju inte saga. :)

Kollar pa Hulken just nu. Den ar faktiskt bra, vi har precis borjat kolla men anda.
Skulle nog saga att den ar vard att se anda
:)

Kommentarer
Postat av: Otto

JasaJu att det är Onödigt med Kärringrillen!

Låter som Ni har intressanta dofter i skolan.

Min Grej.

Är skolarbetet jätteroligt eller Inte?



Jag är en Hulk under Sängen!

Värd att Se. Grahaha..

2008-11-12 @ 08:42:08
Postat av: elin

hahahahahhahahahahha!!

vänta..hahah..ska bara ta mig sammman..hahahahaha

vad synd om din rumpa...hahahaha

jag fick just en syn på dig när du ska ska resa dig från toaletten,, hahahahaha.

men snälla linnea du måste ju ha trosor annars är det ju äckligt!! hahahaha

förlåt'

(men det var lite kul)

puss på dig

PS. är twilight bra? vad handlar den om?

2008-11-12 @ 15:17:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0