Godmorgon!

Igar sa blev det for sent att skriva.
Vi var och kollade pa James Bond i Olympia. :D
James Bond ar alltid James Bond och det ar val inte riktigt min typ av film.
Men James Bond ar alltid James Bond och maste saklar ses. :)

Asvab testet la jag val inte ner overdrivet mycket energi pa om jag ska vara helt arlig. hah
Det var tydligen Militaren som holl i det, sa det var nog arbetsinriktningar inom militaren dom menade..
Men iallafall, det var 4 svar till varje fraga A, B, C och D.
Alltsa 25% chans att svara ratt.
Det var fragor om bilar, motorer, ordkunskap, matte, elektricitet mm.
Jagla som sagt inte ner overdrivet mycket energi.
Sa jag satt dar, fyllde i dom som jag kunde, och sen fyllde jag i lite vad jag tyckte sag bra ut.
hahah
Jag tankte tillochmed for migsjalv att 'har ser ju ett C bra ut' hahahah
Men det ar ju anda ganska stor chans att gissa ratt, sa jag maste val ha endel ratt anda.
testet tog ungefar 3 timmar.

Jack onskar sig en Sverige keps.


Kommentarer
Postat av: Pappa

2008-11-15 @ 20:34:35
Postat av: Pappa

hej Linnea

hur många $ kostade boots och gympa skorna ?

2008-11-15 @ 20:36:47
Postat av: Otto



Solen skiner.

Vi ska gå en promenad. Först ska vi ge grannarna med Gabriel en present. Dom har ju fått en liten flicka. Presenten liknar Mej fast brunare i färgen.

Jack ska få en Vass Klapp...

(ochlitekryddigknuttershaa)

2008-11-16 @ 10:41:13
Postat av: Mamma

Hejsan igen.

I veckan har Eric och vi besökt Berzan och Tornhagen inför högstadievalet. Han vill nog gå idrottsprofilen som Elin. Grejen är att det finns 44 platser och nog 200 intresserade.

Men vi kan ju hoppas att han har en bra dag när testerna görs.



Elin fick som du vet jobbiga besked på ortopeden. Korsbandet av samt en skelettskada. Blivit avrådd från fotbollssatsning och det tar hon hårt.

Det lutar dock åt att det ska satsas ändå!

Till att börja med hårdträning med sjukgymnast 2 månader, operation och därefter minst ett halvår med sjukgymnasten igen innan riktiga fotbollen blir aktuell.

Elin är ledsen, men taggad med ett sjujäklaanamma. Hon kommer kämpa!

Och vad är livet om inte ett risktagande?

Vi försöker stötta henne så gott det går.



Vi har haft bokcirkel om "Ikonen i fickan". En bok om yttre och inre resor...

Till detta utsökt vegetarisk mat och smarriga efterrätter.



Nu regnar det även här. Var lite sol på förmiddagen. Annars är det mest ruskväder.



Tur att Du inte la ner överdrivet mycket energi på att bli amerikansk militär tycker jag...



...och Jack är nog lite sent ute med sin önskan den hör gången.



Puss&Kram <3





2008-11-16 @ 16:02:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0