Halloween

Host

Halloween maste upplevas i USA!
Det ar inte alls som i sverige, det ar inte direkt att halloween ar 'nangang pa hostlovet'. Det ar den 31 som galler och inget annat!
Lordag; Halloweenfest hos the coopers house :)
Kul, vi hade forst typ huanted house i deras kallare. Jag var 'stjuten' och lag och kralade pa golvet och ville ha hjalp. Jag agde! hahah
Sen sa korde vi bla. Baby I love you, would you please smile. Kul grej haha
Man ska iallafall fa en person att le och (nastan) alla metoder far tas till hahah
Rolig kvall iallafall :D
Halloween  Halloween
Jag 'the dirty cop' hahahahaha!
 Halloween 
 Miriam med sin 'bevarian dress'
      
Alyssa                     The sexy beasts ;D        Alyssas bunnybutt :)
Halloween         
Mercedes och            
hennes kille, Michael

 Halloween 
Kayla                       Kendra D.
  
Casey
            
Tylor                                 Tylor och Tim
(datar Kendra Cooper)

  
Tim (fran Nederlanderna) och Joseph (fran tjeckien)
                   
Tim, Keith, Alyssa och Shelby       
 (Freshmen och ar gravid i 6 manaden :O )

Tim och Tyson
   
James :)                  Kendra, scary clown

I got a bit pissed..
    
Jack 'Fader Jack' hahahha
  
Kristine 'pruttkudde' och Lachelle 'dirty officer' haha
    
Dr.Cooper               Louisa                     Danny Cooper


Har kommer bilder fran 'Grandmas' hus :D
  
  
 




Cute kid at the footballgame :)
Sputnick or whatever ;)

Kommentarer
Postat av: Otto

WavvGahff!....!

MinStil. SerDu Tänkt på Mej Nean. FörstårJag ska sittai AndraRingen. Vivänderupp Kloven och Jag sitter på din arm = Du&Jag Komplett!



Och Alyssan Ska JagJaga. Men Mest skaJag sitta hos Dej Nean. GillarInte HanDanny.



Och Grandman GillarJag! Men Jag ska SittaIhopMedDej Där!



DuärMittHelgon.<3

2008-11-03 @ 10:09:01
Postat av: elin

asså grandma måste vara beroende av halloween ellr nåt Puss

2008-11-03 @ 17:12:34
Postat av: Mamma



Jag anar att Fader Jack och Miss Polis hade en ryslig görning med att hålla gänget i schack den där kvällen...



Kul att prata med Dej igårkväll. Känns lite konstigt. Nära men ändå så Långt borta.

Mammas strumpelump är inte liten längre. Det tar ett tag att vänja sig...



Vi har haft härliga dagar i Karlskrona.

Badmintonturnering där MITT lag vann alla matcher utom en. SPA i Ronneby med diverse bastuar, pooler och baljor både ute och inne. (samt ett läbbigt stå-upp solarium som jag aldrig ska stå i igen)

Titt på Hugo som troligen är Frejas nya häst.

En snabbrunda på Marinmuseét och en underbar promenad i strålande sol vid havet. Och massor med god mat och vin och prat om Dig förståss...



Nu ska jag till Fridtuna på föräldramöte om Erics kommande Lisebergsresa.

Puss



P.S. Spara den där dressen. Den kan komma till användnig vid nå´t tillfälle...

2008-11-03 @ 18:25:50
Postat av: Mormorbror Göran

Fina bilder!

2008-11-03 @ 23:01:45
Postat av: Your friend The Fjortizzzzz

KUL MED BILDER !! MYKT SEXIGA OUTFITS ;) grr !

2008-11-09 @ 22:44:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0