Halloween :)

Jag, miriam, Alyssa och Anabeth skulle ga 'trick or treating'.
Nar jag och miriam hade dragit pa oss vara 'kostymer' sa ska vi saklart inte ga langre, for det var 'for kallt' hahah. Det var iorforsig ganska sent, efter footballsmatchen som vi forlora med 60-0. JAg och miriam blev uttrakade under matchen sa vi bestammde oss for att ga till 'grandma och grandpas' hus, dar vi fick godis :D hhaha. Vi stannade dar och varmde oss ett tag, sen gick vi tillbaka.
Vi gick iallafall till the dunlaps hus. Kevins idontknow farmor och farfar eller nat. Sjalvklart var det fullt hus, och alla fick se min underbart laanga polisdress hahaha. embarrassing ;)
Imorron sa ska vi iallafall till kendras hus pa kvallen, halloweenfest eller whatever, sa da kan jag ju ha min 'kostym' iallafall :)
hahhahahah
Happy Halloween :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

2008-11-01 @ 15:05:30
Postat av: Otto



Yeahhff.

Den Grandman blir man väl Inte Uttråkad hos!?

Har Hon Goda Köttbullar? Pumpa har Jag Inte smakat.

Varför skäms Du Nean?



DuFinnsiMinSjäl<3

2008-11-03 @ 10:18:27
Postat av: elin

Igår kom vi hem från karlskrona så det är därför vi ligger lite efter i komentarerna men jag jobbar mig uppåt! är grandpa och grandma jacks eller kristines föräldrar? puss

2008-11-03 @ 17:04:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0