Jag har alla freshmens efter mig!! hah

Idag var det bowling. HAHAH
Jag sog pretty much..
haha
Sen sa bestamde kayla och Matt att dom ska kidnappa mig, sa jag aldrig kan aka hem till Sverige igen. Dom ska byta mig for alla 'fula personer fran Morton' hahaha
Hur som helst sa kom vi in pa att tydligen sa tycker 'alla' att jag ar saaaa snyygg hahahah
Tydligen sa har jag alla freshmens efter mig hahahha, och tydligen sa kollade dom in my butt nar jag bowlade hahaha Men Kody Crowder ar iallafall pretty hot. Han ar val tyvarr den anda freshmenen som ar det, DOH. haha Hur som helst.. dom tror typ att vi inte har bowling i europa, jag menar jag ar val inte sa dalig..? eller..? haha

I have a crush on Edward Cullen.
He is so hot.


Kommentarer
Postat av: Otto

Säj Du Åt Kayla o Matt att Det Där med kidnappning det kan Dom Ta o GlömmaDirekt!

Då Kommer JAG!

JaAa DeGörJa!!!

ODå Blir DeSvårt för Dom.

JaAa SåÄdä.

DöSka Dom Allt Ta oTänka på Tycker Jag.



Otto TheHotPincher.

2008-11-26 @ 19:46:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0