Jag vill inte do.

Kom precis hem fran basketbollen. Jag ar riktigt forskyld, sa jag borde egentligen inte ha tranat idag..
Jag vet inte vad det var, men jag fick ont i brostet nar jag sprang, och jag ska inte ljuga, jag blev radd.
Man har ju last om alla som har dott av hjartfel nar dom har gatt till en traning nar dom var forskylda. OCh jag vill inte do, sa imorron sa ska jag nog inte trana :S

So.. i kindof messed up today.
James asked me out.
hahah
Och jag sa att jag ville lara kanna honom battre forst. Och det ar tydligen inte sa det funkar har.. hah
Matt berattade att har ar det tydligen sa att man forst blir tillsammas och SEN lar man kanna persone, vilket jag tycker ar lite konstigt.. hhaha
VI far se hur det blir.
hahahha
Och sen valde han val inte riktigt ratt dag heller..
Kevin och Becka gjorde slut igar..
Och jag kommer nog alltid
'have a thing for him', so that kindof got my hopes up,
 eventhough i know he's not worth it.

Anywayy, we'll see what happends.

Kommentarer
Postat av: Otto

Wäffpp, Inte Träna när Du är förkyld.

Samtidigt Överdriv Inte.

Ditt Hjärta har inga fel.

Det är Perfekt och Gott.

TakecareMySweatHeart!



Hur mår Jack, Kristine, Miriam och Cat?

Du Behöver inte svara. Jag bara Tänkte...

2008-11-25 @ 09:02:25
Postat av: Annapanna

haha jag vet det ar sjukt att det ar sa det funkar , jag sa att jag ville lara kanna en kille ocksa som asked me out forra veckan och dom tyckte att jag var var konsig haha

2008-11-25 @ 14:54:17
Postat av: elin

du kanske ska sattsa på bättre mat?? eller du kanske äter bra?? jag vet inte

men det är något att tänka på iallafall

jag tycker du ska satsa på James, han låter bra.

men jag vill se en bild innan jag bestämmer mig.

idag var jag hos sjukgymnasten, han var jättesnäll

puss

2008-11-25 @ 17:07:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0