Jobbajobba

JAg sitter i skolan just nu. Vi maste skriva en 5 paragrafs essay lang uppsats, om the scarlet letter, vilket suger. Alyssa tror att vi max kommer ga i skolan idag for dom 2 forsta perioderna. Det sporegnar verkligen. Det borjar ocksa bli oversvammningar lite har och var. Igar sa visade jack mig bilder fran forra aret, da det blev oversvammning. GUD! Det var verkligen oversvammning. Halva Walmart var under vatten, hahah. Sa dom var tvugna att radda peroner fran Walmart. hahahahah
MEn jag maste ga till nasta lektion nu, HADET <3

Kommentarer
Postat av: Otto

WOffjvaderegnar!



Igår blev två skator osams på uterumstaket.

DeDu!.. Lät som raining cats&dogs.

Hade ett Sjå att hålla koll på dom.

Annars regnar det inte just nu.

DeäBra.

Måste till HFF.

HADET<3

2008-11-13 @ 08:02:43
Postat av: disaismyname

tjoooooo! läger in en SJUJÄKLA kommentar istället för många.. Det är ju jobbigt o klicka med museno skriva vem jag är FLERA gånger^^ hahah!



Lite punkter jag tycker är värda en kommentar :D =



- "grandma" går verkligen in för det här med decorations!!! hahahha

Själv var man på kyrkogården med farmor på halloooween..hahahah, underbart latcho!!



-Så himla modigt av Tom/Tim /Kenny (eller vad han nu hette.. xD) att våga gå ut med att vara bög! Så himla söööt han är också, synd att han är lagd åt andra hållet..Men mycket modigt av honom! Jag trodde det var helt TABU i USA..







- Skit i miriam, om hon vill vara tjurig får hon väll vara det! Du ska ju ha kul, kul som fan!! :D



-Jag vill också se House of wax.. ( mest för att se Paris Hilton styckas^^ hahah!)



-Jag saknar dig sönder men mår bra i övrigt!!!

Ska välja antingen IB, sam-tvärS på katedral eller sam -internationell på Folkunga!:D



Lite övrig info sådär, så att du hänger med lixom!



PUUUUUUUUSAR <33333 lövlövlövlvölvlövlvölvövlyouuuuuuuuuuu



-

2008-11-13 @ 20:33:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0