Knowledge bowl

Okej idag var det Knowlege bowl. Det kom beetyydliigt mycket mer folk an vad jag hade raknat med, vi var typ 20 st! Knowledge bowl trodde jag bara var for typ pluggisar och genier. ahhahha
Jag hade val bade ratt och fel. Vi fran min skola var val dom 'coolaste' dar hahahah
och jag ser val inte nan i varan grupp som nat geni (sorry) hahah
MEN resten som var dar var EXAKT som jag hade forvantat mig! hahahaha
Nordar sa langt ogat kan na! ahhahaah
Det var mest fragor om Usa, matte och sant, sa jag kunde inte jatte manga, men sen nar det var frgor om lite annat sa kunde jag faktiskt (A)

1 DAG KVAR TILL TWILIGHT!! EXITEDEXITEDEXITED!!

Kommentarer
Postat av: Otto

JaFattarIntesåMycke.

Berätta såJag Förstår.

Varför TrorDu till exempel att JagVet vad Knowledge Bowl är!?

Åså VillJag Se Bilder.

Blir Inte Exited.

VaffblättanblÄÄÄpåDej.

2008-11-21 @ 08:07:32
Postat av: Ellen

Ingen i gruppen som är ett geni? Hallå? Du kanske?

Puss på dig här ifrån Sverige :) <33

2008-11-21 @ 16:25:01
Postat av: Ellen

Oj, jag glömde, kika in på min blogg då och då :) Eller så ofta du kan :D.

2008-11-21 @ 16:26:37
URL: http://liveourlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0