Nerd bowl tomorrow

Imorron ar det nerd bowl hahahha
Jag maste val saga att jag bara ar med dar for att missa skolan.
TWILIGHT!! TVA DAGAR KVAR!!
Jag har nedrakning pa myspace.

Basketen ar fortfarande rolig, aven om jag inte kan sa mycket.
Men jag har lart mig mycket pa bara 3 traningar.
Och det ar ju alltid bra.
Och jag ar ju lite ur form ocksa.
Jag kan ju inte direkt saga att jag var i form nan gang under volleybollen, dar forsvann den ganska fort. Mr Hanson ar val inte varldens basta tranare.
Men dom ar fortfarande imponerade av att jag och miriam ar sa snabba hahah
jag vet inte om jag ar sa overdrivet snabb, som andra ar inte jattesnabba, men det betyder ju iallafall att jag inte ar helt ur form.
And we have to thank God for my archsupport.
Utan dom hade jag nog inte overlevt. Men det marks att jag inte har anvant dom pa ett tag.
Det blir lite krampigt ibland. Men jag overlever.

See u tomorrow <3

Kommentarer
Postat av: Otto

SeeYa!

2008-11-20 @ 18:35:13
Postat av: Malin M

Har du läst boken twilight? Du borde göra det om du nte har gort det. Den är asbra. Om du vill läsa den på svenska så heter den Om jag kunde drömma. Är själv inte så mycket för filmer, men hoppas att du tycker att filmen är bra. Du får berätta vad du tycker om filmen när du har sett den.

Bowling kan va kul att spela med kompisar någon gång ibland om man inte har spelat på ett tag. Annars är det inte kul. Och så är det bara kul om det går bra för en och det brukar det inte göra för mig.

Fortsätt men soprter du tycker är roliga!

2008-11-20 @ 20:36:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0