Nya boots!

Idag har varit en lang dag.
Igar sa at vi forst pa Plaza. Sen akte vi och hyrde 'Ironman' och 'hulken'
Efter det sa akte vi hem, hamtade grejer, akte tillbaka till skoolan och korde lite basket. det var jag, alyssa, jack och kristine. Efter en timma eller sa, sa akte vi hem igen och kollade pa ironman. Jag tyckte val inte den var jatttebra. Helt okej. Jag slummrade nog till ett tag i slutet. Klockan var ungefar 12 nar vi gick och la oss. Kristine vackte mig imorse klockan 11. Alyssa och Kelsey kom ett litet tag efter, och vi akte klockan 12 mot pyallupmall.
Det ar ganska langt dit, sa det tog ett tag. Nar vi kom dit sa gick vi forst till target, kollade pa skolgrejer, Kelsey kopte farg till hennes har, faketan. mm. Vi kollade pa Bh'ar och forsokte hitta vilken storlek jag borde ha. Vi kom val inte fram till nagot. hahah. Det ar jobbigt nar dom har andra nummer pa allt. Sen kopte jag massa trosor (bl.a. matchande illgula trosor, alla tre kopte likadana, valdigt fina ;P) , en klanning och ett par boots. Jag alskar dooom <3 Jag och Alyssa har likadana.
Sen akte vi till Kelseys mammas hus och plockade upp massa grejer, hon flyttade nyss till hennes pappas hus i Morton, och hon var tvungen att hamta grejer fran hennes mamma. Vi akte till Walmart och jag kopte sportBH's till Basketen, for det kommer behovas om man ska tro pa vad alla sager om hur jobbigt det kommer bli dom forsta veckorna. Jag kommer svettas som en gris :)
Sen sa akte vi och sola solarium, for Kelsey hade massor av gratissolningar. Sa jag ar ingen solariumvirgin anymore. :) Im not gonna lie, I was scared. Men det gick bra, haha, jag tyckte det var mysigt att ligga dar (A)
Sen sa sag vi en bilolycka, Kelsey sag en som dog, eller var dod, som lag under en filt.
Sen sa var det en annan som pissed alyssa off. Han korde bakom henne med headlightsen pa, sa han blandade henne. Sen sa korde han om, och Alyssa satte igang sina headlights, bara for att be a pain in the ass. hahaha. Sa han framfor bestammde sig for att forst stanna och sen kora i snigelfart. Nar alyssa sen forsokte kora om sa var det gasen i botten sa hon inte kunde komma forbi. hahaha ;)
Sen nar vi kom hem sa sprayade alyssa kelsey med hennes faketan, ute i tradgarden. hahha, grannarna hade val en trevligt. hah
Vi kollade pa Grays och nu sitter jag har. :)

Jag och Miriam har inte direkt pratat sen i torsdags, innan matchen.
Hon ar tydligen (eller var, jag vet inte om hon fortfarande ar arg) for att jag inte fragade at henne om hon kunde aka med etta till footballsmatchen. Enligt henne sa sa jag tydligen till henne att jag skulle aka till matchen sista perioden, vilket absolut inte ar sant. Jag sa det till henne under lunchen, sa hon skulle kunna fraga Etta om hon ocksa kunde aka med henne ocksa. Men det gjorde hon inte iallafall, och allt ar tydligen mitt fel.
Det ar aldrig hennes fel. Och hon klagar over allt.
Jag forsokte prata med henne som ingenting hade hant, for det var ju inte direkt som att jag hade gjort nanting fel, men hon ar som hon ar. Hon kan ta sig.

Betygen vi far ar i bokstaver. A ar det basta, sen ar det B,C,D och F.
om man har D eller F sa kommer man inte klara sin klass.
Sa jag skulle saga att jag har MVG i alla amnen. :)
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

du måste lägga upp en bild på bootsen!!

När vi va i karlskorna så va vi på ett spa och där fanns något som hette soldusch, som vi var tvugna att testa :P det var som ett solarium fasst man stog upp och så var det bara i max 8 min, mamma tyckte det var hemskt men jag tyckte det var helt okej:P

va inte miriam med och körde basket? tycker jack och kristine också att hon är konstig? eller är det bara du och alyssa?

försök att gör ditt bästa iallafall så får hon ansvara för sig själv, det är ju det enda du kan göra.

Du=pussgurka Jag=rumpknutte

älskar dig Puss

2008-11-09 @ 12:29:38
Postat av: HFF

Lycka till med basketen

2008-11-09 @ 17:45:42
Postat av: Otto

HäräDu :) !

Jag Nästan trodde att Du låg under filten Nea.

Jag har fått ett bilbälte av Skrållan idag. Hon hade vuxit ur det. Jag VillInte ligga under filten.



ÅSåSka Du ha Glasögon i Kärringgrillen!

Onödigt ligga där TyckerJag. Skönare i sängen.



Smacka med Miriam. ÅVaSnäll LängstInne.

JagVet DetkanVa Jobbigt.



8( (OttoliggermedsolarieglasögonSerDu)









2008-11-09 @ 19:01:56
Postat av: Mamma

Ja Du Linnea.

Den här helgen har jag också köpt nya boots!

Jättebra slalompjäxor på friluftsfrämjandets bytesmarknad. Lite stora till mig så du kanske kan få låna dom nå´n gång. Skönaste slalompjäxan jag nånsin provat faktiskt. Perfekta när vi åker till Idre på sportlovet. Nöjd.



Igår firade vi Fars dag i Ö-mo. Jag plöjde i landet på framsidan och satte dit två nya buskar.

Morfar uppskattade revbensspjällen som vi fixade till middag.

Både mormor och morfar hälsar till Dig som vanligt.



Idag har jag och Elin varit på söndagsmässa i Ansgarskyrkan. Den var fin, men som vanligt kände jag mig vilsen i ritualerna.

Så på eftermiddagen var jag och Pernilla (Skrållan) i Lambohovskyrkan och lyssnade på prästen Olle Carlsson som talade om sin bok "Kristendom för ateister".

Han förefaller vara en klok man och jag anar varför han når framgång i sin lite udda församling på Söder i Stockholm.



Hördedudu, ta nu tag i dig själv och visa ditt bästa Jag gentemot Miriam. Kan faktiskt hända att du är lite dryg ibland...

Visa att du kan vara en god förebild. För det kan du väl?



YES, WE CAN !



LOVE<3

2008-11-09 @ 21:28:35
Postat av: Mormorbror Göran

I tidningarna i går stod det att vi ska få ett nytt betygsystem i svenska skolor. Gissa vilket? Jo, betygen A, B, C, D, E och F. Alltså som i USA + E. Inget mer MVG, VG, G och IG alltså. Vi kan aldrig bestämma oss. Det här är tredje gången vi byter betygsystem sedan jag gick i skolan. I USA har det varit samma hela tiden, åtminstone så länge jag känner till. - Bra att Du försöker prata med Miriam precis som vanligt.

2008-11-10 @ 01:22:01
Postat av: Otto

Idagä de Mulet. Jag ska vila.

DuäBäst!

Smack.

2008-11-10 @ 09:16:48
Postat av: Mamma.



KRAM FRÅN MIG :)

2008-11-10 @ 21:07:18
Postat av: Mormorbror Göran

Hallå där, ett helt dygn utan inlägg. Var är Du Linnéa?

2008-11-10 @ 22:03:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0