update!

Okej, jag har inte skrivit pa ett tag..
Men jag mar bara bra.
Idag ar det mandag. Skola. Vi sag klart pa 'the scarlet letter' pa engelskan.. Den gamla exemplaret. Filmen sog pretty much.  Sen ar det ju 'veterans day' imorron, vilket betyder ledigt!
For att 'hedra' alla som ar/var med i militaren pretty much. And they went all out.
Dom hade dragit dit ett band och allt.
Jag tyckte det var spannade, men dom gor tydligen samma sak varje ar, och det ar i princip samma personer som pratar ocksa tydligen, sa jag forstar om det inte var sa spannade for alla andra.
Jag tyckte val inte heller det var speciellt upphatsande efter att tag.. Dom visade i princip hur man skulle vika den amerikanska flaggan pa ratt satt, och sen sa holl dom tal och sa alla som hade varit/ar med i militaren fick stalla sig upp och alla klappade.
Pa lunchen sa freakade alla ut, for alla fran Twilight, var pa ett mall nara har idag, och alla ar obsessed med allt som har med det att gora.
Men vi akte aldrig.
Efter skolan sa akte jag, alyssa, miriam och kelsey till Walmart. Jag kopte en Twilightposter till Matt och Alyssa.
Dom kommer alska mig forevigt. hahahaha
Sen sa akte vi och sola igen. Jag har brannt mig som shit. Men Jag har smorjt in mig, och jag ska gora det igen, men det betyder iallafall att jag kommer fa lite farg! Vilket faktiskt kan behovas.. :)
Pa vagen hem sa plockade vi upp Tim, och akte tillbaka till vart hus.
Kelsey ar tydligen totally in love with him.
Och han har gjort slut med stacy.
Naww, Dom ar sa sota :)
Dom akte iallafall nyss.. Men vi ska iallafall hang out tomorrow too, so that's gonna be fun! :D

I sondags; Jack, Kristine, Miriam och Jag, akte till pyallup. igen for min del, eftersom jag var dar dagen innan ocksa. Jag kopte basketball skor. They're amazing apparently. Och jag maste erkanna att dom ar ganska coola. Man kan tillochmed skriva pa dom :O
Jag har redan borjat ;)
Jag behovde iallafall nya inneidrottsskor, mina stinker.. en intressant doft.. haha
Sa dom blir nog bra, far vi hoppas.
Jag kollade pa vinterjackor med, mest skidjackor, jag tror att det ar troligen en skidjacka jag kommer kopa. Men det ar ju inte direkt panikpanik an, sa jag kopte ingen. Och dom ar ju fortfarnade ganska dyra. Sa jag maste vara saker pa vilken jag ska ha. Den maste vara AMAZING.
Sen sa fick jag och miriam varsin present av Jack, for vara fina betyg. Jag fick en troja :)
Men jag kollade faktiskt pa priset, sa den inte skulle bli alltfor dyr. Min kostade faktiskt bara 10 $ (A)
Sen kopte vi en present till Alyssa; Mr. mu mu.
Det ar en gosedjursko. Alyssa alskar kor, och den har Mr.mumu ar sa SOT! Helt otroligt sot.
Sen har vi en Spiderpig ocksa, men hon ar inte lika sot. (forlat Spiderpig..)
Mr. MuMu ar iallafall var maskot nu, och han ska med till alla basketbolls traningar/matcher. He's the lucky cow!

Och sa var det en sak till. Som jag inte har berattat om forut.
There is this guy. Han heter James.
Jag kindof liked him. Before, men jag vet inte.
Han gillar iallafall mig.
Men jag vet inte vad jag ska gora,
Jag ar inte saker om jag gillar honom eller inte.
Nu vet ni iallafall att han existerar.

Godkvall!

Kommentarer
Postat av: Otto

WafföNäeNeahetsainteuppDejonamerikagaysenIgen!

BevareUs.

Tror JagGillar Mr.mu mu.

Påminner han om Mej Nean?

Jag är ju... Naww...HeltOtroligtSöt.

Visa ett kort på honom så ska JagSe Själv.



JagTycker om Intressanta dofter. Stinkdoft är lite MinGrej. FrågaGärna om Du undrar nå´t Nea.



Igår försökte matte få med Mej ut och kubba i skogen. GlömDet TänkteJag. Min Vildag. Hon hade inte En chans. Lätt Dribbla bort henne under sängen! Whaf..hahahhhaaaa.



8 (ottolängstinunderHussesomattessängSerDu)

2008-11-11 @ 11:05:28
Postat av: Mamma

Skönt att Du mår bra.

Men passa Dig för solariet. Inget att lita på amerikanska sådana tror jag. Huanemej!



Vi har ett stort problem...

Vad kan vi ge Jack och Kristine i julklapp?!

Förslag mottages tacksamt!



För övrigt ska Du vara glad att Du inte varit i Linköping idag. Vädret har varit RUGGIGARE än Ruggigast. Kallt, tungt och plaffsigt regn hela dagen. Och dystermörkt.

Har ni novemberväder hos er också?



Och btw vad önskar du dig i julklapp?



Ta det lugnt.<3

Godkväll.

2008-11-11 @ 20:10:18
Postat av: Lisa

Ännu mera killar:p berätta mer om James låter intressant!!

Jag hatar det svenska vädret .. det regnade typ hela dan idag uHHH!!

jag var på öppet hus på katedral idag .. katedral är inget för mig tror jag.. just nu lutar det mot berzan! 3 år till:)

SAKNAR DIG NEEEAAAAA!

puss o kram:)

2008-11-11 @ 21:18:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0