Pigday!

Skola idag som vanligt, pratade bara om presidentvalet i en klass, vilket inte direkt forvanade mig speciellt mycket, det ar bara i U.s. History dom pratar om omvarlden (av dom klasserna jag har) Mr. Christiansen is the best. Han ar en cool larare. Pa lunchen sa pratade jag kayla och mercedes om var 'hastdag' som vi skulle ha, mercedes bor pa en bondgard, och har massor av djur. Sa da blev Matt avundssjuk och bestammde med miriam att dom skulle ha en 'pigday'. Och 'girafday' och jag vet inte vad hahha. Jag har lovat att ge honom min anka som jag har pa min vaska, haha sa i helgen sa var han pa toys'r'us och kopte en anka till mig, sa vi matchar. HAHA! jag har inte sett den dock.
Kanns lite konstigt att ga hem direkt efter skolan, nu nar vi inte har volleyboll, och jag sprang inte idag.
Men idag sa ar det House HELA dagen! :D vilket gjorde det lite lattare for mig att bestamma vad jag skulle gora. :)
Har borjat lasa 'Twilight'. Jattepopular har borta, riktigt bra ocksa. Filmen kommer snart ut ocksa :)
Regnregnregnigdag.

Kommentarer
Postat av: Mormorbror Göran

Här i Sverige jublar nu nästan alla (bl.a. jag) över att Barack Obama blir USA:s näste president. Det kommer att bli väldigt bra!

2008-11-05 @ 05:12:01
Postat av: Otto

Hundans!



JagTycker Ni ska ha en DogDay!

DeäCoolt! Fira Obama Typ!



Cloudy.<3

2008-11-05 @ 09:44:37
Postat av: elin

jag vill också läsa Twilight, alla säger att den är jättebra.. en bra julklapp??

puss

2008-11-06 @ 15:14:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0