Prisutdelning

Var pa avslutnig pa volleybollen. Det var nan slags prisutdelning. Sa alla i volleybolllaget fick ga upp pa scenen. Jag trodde att alla bara skulle fa ett diplom och sen kunde vi ga ige, men nejnej. Nar vi kom sa fick vi tarta. Och sen nar vi stod dar framme sa skulle Mr Hanson beratta allt om alla, jag fick iallafall jaaaattefina recentioner, och han skulle vilja att jag skulle ha stannat ett ar till. Jag fick ett diplom, ett stort M som man kan sy dit pa klader, en volleybollplutt som man kan satta pa klader. Jga vet inte vad det kallas. Och sen sa var det dags for dom 'speciella' priserna.
Jag fick 'most improved' :D
Jag blev glad :)
For det var laget som fick vara med och bestamma pa den.

Jag fixar nat imorron, jag maste val troligen beratta mer om det da, men det finns val inte mkt mer att saga om det egentligen.

Jag ska iallafall sova nu. Godnatt/Godmorgon till er.

Imorron ska alla 10th och 11th graders ha nagot test, for att fa veta vad man ar bra pa och vilket typ av jobb man skulle passa att jobba med. Riktigt bra for mig. Det borde fixa i sverige, da skulle jag inte ha sa stora problem.
Det kanske kommer losa alla mina problem?

Kommentarer
Postat av: TyraJohanna&Johan

Wow, GRATTIS till utmärkelsen!!! Blir det volleyboll även när du kommer hem till Sverige nu då?

2008-11-14 @ 09:34:08
Postat av: Otto

Den Där Mr.Hanson är en Klok Kille. Och laget verkar ha Greppat Grejen.

Det var väl ändåBra att du fortsatte med volleybollen TyckerJag.

SnyggtHöörö med den där Volleybollplutten och M´t till Kläderna!

Du är SåHimlaBra. Det har Jag AlltidFattat!



Men VetDu Nean. Jag är bekymrad för VårÄlsklingsElin...

JagKänner att Hon är Ledsen och DetTyckerJagInteOm!!!



Ottissen.

2008-11-14 @ 11:40:03
Postat av: elin

inget kommer lösa mina problem

saknar dig massa

2008-11-14 @ 15:14:41
Postat av: Malin M

Va kul att du fick det där priset!!! Kommer du att fortsätta med volleboll när du kommer hem till Sverige igen? Skulle va kul att se dig spela:P När du kommer hem så får du komma och berätta hur det var i USA.

2008-11-14 @ 17:12:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0